خنثی شدن تحرکات در مرزها با هماهنگی یگان های نظامی و انتظامی / افزایش برخورد با شبکه ها و باندهای توزیع مواد مخدر در دستور کار پلیس

فرمانده نیروی انتظامی برخی تحرکات در مرزها را ناشی از بی ثباتی کشورهای همسایه عنوان کرد و گفت: با هماهنگی یگان های نظامی و انتظامی این تحرکات شناسایی و خنثی شده است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” حسین اشتری” در حاشیه یادواره سرداران و ۴۹۹ شهید فرماندهی انتظامی لرستان در جمع خبرنگاران استان، گفت: امروز هر پیشرفتی مدیون شهدا بوده و اگر مسئولان جمهوری اسلامی با صلابت بر سر میز مذاکره می نشینند و حرفی برای گفتن دارند به پشتوانه شهدا و جانبازان است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه رشادت های جانانه مردم لرستان در دفاع مقدس زبانزد عام و خاص است، تصریح کرد: امروز نیز جوانان نیروی انتظامی با جانثاری و ایثار حافظ کشور هستند و اگر این رشادت های نظامی و انتظامی در مرزها و سایر نقاط کشور نبود، امنیت حاصل نمی شد.

وی با قدردانی از شهدا و خانواده معظم آنها، ادامه داد: اقتدار و سیستم دفاعی جمهوری اسلامی ایران مرهون شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

افزایش ۱۶ درصدی کشفیات مواد افیونی

سردار اشتری با اشاره به اینکه کشفیات مواد مخدر در سال جاری ۱۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته، اظهار داشت: نیروی انتظامی افزایش برخورد با شبکه ها و باندهای توزیع مواد مخدر را در سال جاری در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون امنیت مرزها بسیار مطلوب بوده و هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر مرز خشک و آبی تحت خفاظت و کنترل قرار دارد.

به گفته سردار اشتری، در برخی مرزها به دلیل بی ثباتی کشورهای همسایه تحرکاتی ایجاد شد که با هماهنگی نیروی انتظامی، سپاه و ارتش با اشرار و قاچاقچیان در این مرزها برخوردهای لازم صورت گرفته است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه درصد بالایی از این تحرکات شناسایی و خنثی شده است،افزود: طی ماه های گذشته در شرق و غرب کشور در برخورد با این دسته از افراد مانع رسیدن آنها به هدف شده ایم.

این مقام عالی انتظامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نرخ های جدید جرایم رانندگی حالت بازدارندگی خود را خواهند داشت، تصریح کرد: بر اساس بررسی صورت گرفته درصد پایینی از رانندگان تخلف دارند و جریمه می شوند، اکثر قریب به اتفاق رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می کنند.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه این جریمه ها برای کمتر شدن تخلفات و حفظ سلامت رانندگان و سرنشینان لازم است، افزود: شکایتی در رابطه با جدول نرخ جدید جرایم رانندگی نداشته ایم.

سردار اشتری تصریح کرد: این جرایم برای کاهش تخلفات رانندگی بوده و ما هم مایل نیستیم که نرخ جرایم رانندگی زیاد باشد ولی با این وجود باید جریمه برای رانندگان متخلف اعمال شود.

فرمانده ناجا درباره تلفات جاده ای، گفت: این میزان امسال سه درصد نسبت به پارسال کاهش داشته که تلاش می شود با همکاری مردم و دستگاه های مرتبط، به حداقل برسد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *