با استفاده از ظرفیت روسیه می‌توان بدعهدی غربی‌ها را جبران کرد

سادس/هرمزگان نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدعهدی که کشورهای غربی در پیمان های مختلف داشتند و مکررا شاهد این بدعهدی هستیم، استفاده از ظرفیت روسیه می تواند خلا آن ها را پر کند و در یک ارتباط و همکاری دوستانه ظرفیت ها را به اشتراک بگذاریم

حسین رییسی صبح امروز(۲۰ خردادماه) در آیین آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی سیریک، افزود: تلاش ها و پیگیری ها و مجاهدت های استاندار هرمزگان بر کسی پوشیده نیست.

وی اظهار کرد: بدعهدی که کشورهای غربی در پیمان های مختلف داشتند و مکررا شاهد این بدعهدی هستیم، استفاده از ظرفیت روسیه می تواند خلا آن ها را پر کند و در یک ارتباط و همکاری دوستانه ظرفیت ها را به اشتراک بگذاریم.

رئیسی با بیان اینکه سرمایه گذاری ضروری ترین کار برای کاهش نرخ بیکاری است، خاطرنشان کرد: از ظرفیت سازی عظیم برق در هرمزگان قدردانی می‌کنم و امیدواریم در خصوص سواحل نگران آماده سازی چنین پروظه هایی میتواند پشتیبان و پیشران توسعه این منطقه باشد.

وی با اشاره به اینکه در استان پنج سد در دست اقدام داریم که عمده مطالعه آن ها انجام شده و می تواند دغدغه ما را رفع کند، اضافه کرد: سد مرک، گابریک، سدیج و شریفی و زرانی ظرفیت های خوبی در تولید آب می تواند ایجاد کند و امروز یک اقدام فوری برای تامین آب روستاها لازم است.

نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: امکانات و تجهیزات برای آبرسانی سیار نیاز ضروری استان است که وزارت نیرو باید در این خصوص کمک کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *