جامعه ارامنه برای حضور پرشور در انتخابات آماده است

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از جلسه این فراکسیون با فعالان اجتماعی زنان ارامنه خبر داد و گفت: بانوان ارامنه بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید داشته و اعلام کردند جامعه ارامنه برای حضور پرشور در انتخابات آماده است.

سارا فلاحی در گفت و گو با سادس در توضیح جلسه فراکسیون زنان اظهار کرد: در این جلسه مهم ترین مسائل و مطالبات به ترتیب در حوزه کلان کشور، جامعه ارامنه و در حوزه مربوط به زنان ارامنه مطرح شد.

وی ادامه داد: بانوان ارامنه ضمن ابراز عشق به ایران و تاکید بر هویت ایرانی خود اعلام کردند که حاضرند مانند شهدای ارامنه هر نوع فداکاری برای سرزمین شان داشته باشند. بیکاری جوانان، از بین رفتن بسیاری از مشاغل به خاطر کرونا و آسیب های اجتماعی مانند طلاق به عنوان معضلات جامعه مطرح شد که قطعا جامعه ارامنه نیز از این مشکلات مصون نمانده اند.

فلاحی همچنین گفت: بانوان ارامنه بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید داشته و اعلام کردند جامعه ارامنه برای حضور پرشور در انتخابات آماده هستند.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس در پایان بیان کرد: در این نشست فراکسیون زنان و فعالان زن ارامنه به این نتیجه رسیدند که در راستای حل مشکلات جامعه ارامنه تعامل بیشتری با هم داشته باشند و فراکسیون در حوزه تقنین و نظارت تلاش کند که بخشی از این مشکلات حل شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *