تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش سادس، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

سید سلمان ذاکر به وزیر کشاورزی: در مورد قیمت گذاری مرغداری ها و توزیع گندم و نهادهای دامی به مرغداری‌ها

احسان ارکانی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: علت بی‌توجهی نسبت به برنامه‌ریزی فرهنگی برای روزهای ملی بزرگداشت عطار و خیام نیشابوری به ویژه سال جهانی عطار نیشابوری چیست؟

بهزاد رحیمی به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل عملیات احداث فرودگاه سقز

عباس مقتدایی  به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی: ضرورت تذکر و رهنمود به سازمان تأمین اجتماعی در خصوص پاسخگویی به مکاتبات مذاکرات نمایندگان. به وزیر بهداشت: ضرورت بررسی فرآورده دارویی تولید داخل تحت عنوان آلرگارد جهت قرارگیری در پروتکل درمانی کووید ۱۹ و انجام اقدام مقتضی در جهت تحت پوشش قرار گرفتن این دارو برای بیمه.

جواد نیک بین به رئیس‌جمهور و وزیران امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت: لزوم متعادل سازی قیمت گوگرد مورد نیاز باغداران انگور. لزوم بازنگری در ابلاغ جدید سازمان تامین اجتماعی مبنی بر منوط شدن استفاده از معافیت سهم کارفرما توسط دامداران روستایی و سنتی و اخذ پروانه بهره برداری. به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی به وضعیت اختصاص آب چاه های کشاورزی. لزوم رسیدگی به وضعیت مجوز دهی دستگاه‌ها به حوزه کشاورزی و رفع محدودیت اعطای مجوزها. به رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم اجرای کامل بند ۲ ماده ۶۷ قانون برنامه ششم در توسعه زیرساخت‌ها و خدمات الکترونیک در مناطق محروم و روستایی به خصوص در بخش آموزش در شرایط کرونا. لزوم پاسخگویی در خصوص طی شدن فرایند قانونی مجوزدهی فعالیت به شبکه‌های اجتماعی کلاب هاوس و اقدامات حمایتی انجام شده در جهت رفع اختلالات ایجاد شده در آن. به رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم حمایت از کارگران با ابلاغ دستورالعمل ویژه و نظارت میدانی پررنگ در شرایط کرونا. ضرورت افزایش نظارت بر کارگاه های تولیدی و شرایط کارگران. به رئیس جمهور و وزرای بهداشت و صنعت، معدن و تجارت: علت واگذاری واردات واکسن کرونا به بخش خصوصی چیست؟

حسین میرزایی به همراه ۲۸ نفر نمایندگان به وزیر بهداشت: ضرورت انجام تحقیق علمی و بی‌طرف درباره افزایش فوتی‌های کرونا و تزریق واکسن در این روزها.

جلال محمودزاده  به وزرای امور خارجه و کشور: ضرورت تسریع در پیگیری شکنجه و کشته شدن دو نفر از کولبران کُرد ایرانی توسط نیروهای مرزبانی دولت ترکیه.

مصطفی نخعی به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم رسیدگی به وضعیت نامناسب ارتباطات به ویژه اینترنت روستاهای حوزه انتخابیه.

حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر اقتصاد و دارایی: علت اجرای آیین‌نامه اجرایی نحوه انتقال تخفیفات نداشتن حوادث منجر به خسارت به صورت متفاوت نسبت به قبل چیست؟ چرا در این خصوص اطلاع‌رسانی به مردم انجام نشده است؟

مجتبی توانگر به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم افزایش پیگیری و تدابیر مناسب برای مبادلات رمزارزها در سایت‌های بدون مجوز به نام صرافی‌.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *