پلیس به فعالیت کانال داروهای قلابی کرونا پایان داد

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ایجاد یک کانال تلگرامی اقدام به تبلیغ برای فروش داروهای غیرمجاز و تقلبی درمان کرونا کرده بود، خبر داد.

به گزارش سادس، سرهنگ داود معظمی گودرزی  دراین باره گفت: مدتی قبل فردی به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که از طریق آشنایی با یک کانال تلگرامی در فضای مجازی اقدام به خرید داروی مربوط به کرونا کرده، اما زمانی که برای استفاده از داروها با پزشک مشورت کرده متوجه فاسد و تاریخ گذشته بودن آنها شده و به همین دلیل تصمیم بر شکایت از این فرد را گرفته تا جان‌های دیگری با سودجویی این فرد به خطر نیفتد.

وی ادامه داد: بنابر اظهارات شاکی  فروشنده این داروها خود را از وارد کنندگان دارو معرفی کرده و مبلغ قابل توجهی را نیز در ازای آن دریافت کرده بود. در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ افزود: در ادامه ماموران پلیس فتا با بهره گیری از روش‌های علمی و اقدامات فنی، این فرد را در فضای مجازی شناسایی کردند که با به دست آمدن اطلاعات هویتی متهم و پس از تشریفات قضایی، در نهایت این فرد در مخفیگاه خود در یکی از مناطق غربی تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

معظمی گودرزی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ قلم داروی غیرقابل استفاده مربوط به کرونا از محل اختفای متهم کشف و ضبط شد، گفت: متهم که پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار می‌کرد، پس از روبه رو شدن با شاکی پرونده و ادله دیجیتال جرم خود را پذیرفته و به فروش داروهای فاسد اعتراف کرد.

به گفته وی، کانال تلگرامی متهم مسدود و برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *