فروردین: وزارت ورزش خسارت باشگاه داران را جبران کند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی حدود ۲۳ هزار و ۶۰۰ باشگاه ورزشی و از بین رفتن ۸۰ هزار شغل در پی شیوع کرونا خواستار جبران خسارت برای باشگاه داران شد.

به گزارش سادس، محمدمهدی فروردین در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال کشور مقابل بحرین و روز دختر، گفت: دولتمردان! خشکسالی در ۵۰ سال اخیر بی سابقه بوده است. تولید، معیشت و زندگی عشایر و کشاورزان را که ارتباط مستقیم با بارندگی ها دارد، در حال نابودی قرار داده است. تامین علوفه برای دام های عشایر، تسهیلات قرض الحسنه، تمدید تسهیلات، طرح زنجیره گوشت قرمز از بانک کشاورزی بدون دریافت کارمزد را از شما خواستارم.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: درباره محور شیراز- فیروزآباد- عسلویه واقعا جای تاسف دارد، آقای وزیر چرا هر روز شاهد فوت عزیزان و هموطنانمان در مسیر پر ترافیک فیروزآباد- جم هستیم و برای احداث یک گالری ۱۲۰ متری متاسفانه تلفات جاده ای داده ایم.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نیرو یادآور شد: قطعی های مکرر برق باعث خسارات به لوازم برقی همشهریان شده است و متاسفانه کار کشاورزان و صنعتگران هم مختل شده است. آقای رئیس جمهور و وزیر نیرو این چه عدالتی است که باید همشهریان من در فیروزآباد و میمند تعرفه برق خود را در گرمای ۵۰ درجه با نقاط سردسیری به طور مشابه پرداخت کنند. آیا این عدالت است؟

رئیس فراکسیون ورزش در تذکری به وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: با وجود کرونا حدود ۲۳ هزار و ۶۰۰ باشگاه ورزشی تعطیل شده است و ۸۰ هزار شغل از بین رفته است. چه تدبیری برای جبران این خسارت دارید؟. آقای وزیر انتظار می رود برای باشگاه داران جبران خسارت کنید.

فروردین در پایان خطاب به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: ما درباره سد سلمان هر بار تذکر می دهیم که این نعمت خدادادی در اختیار مردم قیر قرار بگیرد ولی این اتفاق نمی افتد و کسی هم جوابگو نیست و ظلمی در حق این مردم صورت گرفته است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *