درخواست دبیرخانه کنفرانس حمایت از فلسطین از پارلمان‌های جهان و سازمان‌های مردم نهاد

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی، بمباران و حملات بی رحمانه و ترور رهبران مقاومت توسط دژخیمان و تروریست های صهیونیستی را محکوم درخواست کرد از دفاع مشروع ملت فلسطین حمایت نمایند.

به گزارش سادس، در این بیانیه آمده است:

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی مصادف شدن سالگشت “روز نکبت “، روز اعلام موجودیت نامشروع رژیم جعلی، پوشالی، استعماری و نژادپرست صهیونیستی در سرزمین بزرگ و تاریخی فلسطین، با شعله ور شدن انتفاضه و آتش خشم ملت مبارز و قهرمان فلسطین علیه اشغالگران صهیونیسم و تروریست را تاکیدی بر حقانیت تداوم مقاومت مشروع ملت فلسطین علیه باطل بودن اقدام استعمارگران انگلیسی و آمریکایی می داند.

هفت دهه مقاومت و مبارزه ملت فلسطین و دفاع قهرمانانه امروز آنها از قدس شریف و مسجدالاقصی پیام واضحی به آمریکا و حامیان صهیونیست هاست که همچنان با حمایت های کور خود علیه ملت اصیل فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودیان، به سیاست جنگ افروزی در منطقه دامن می زنند.

متاسفانه سکوت داعیان مدافع حقوق بشر در مقابل حملات ددمنشانه و سبعانه صهیونیست ها و قتل عام ملت بی دفاع فلسطین بویژه زنان و کودکان، عامل دیگری بر تداوم تهاجم صهیونیست ها و مشارکت آنها در این جنایات جنگی می باشد. دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ، ضمن ابراز همدردی با خانواده معظم شهداء و مجروحین فلسطینی تاکید می نماید که صهیونیست ها فقط زبان قدرت و مقاومت را بخوبی درک می کنند. شکست صهیونیست های جنایتکار در این معرکه قطعی است. و ان شاءالله همه مسلمانان جهان بزودی در قدس نماز خواهیم گزارد.
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از مبارزات و دفاع قهرمانانه ملت فلسطین از مسجد الاقصی، قدس شریف غزه، و کرانه غربی، بمباران و حملات بی رحمانه و ترور رهبران مقاومت توسط دژخیمان و تروریست های صهیونیستی را قویا محکوم و از پارلمان های جهان و سازمان های مردم نهاد درخواست می کند از دفاع مشروع ملت فلسطین حمایت نمایند.»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *