نتایج دوومیدانی‌کاران ایران در روز دوم مسابقات ترکیه/محروقی سوم شد

نتایج دوومیدانی‌کاران ایران در روز دوم مسابقات ترکیه/محروقی سوم شد

سه دوومیدانی‌کار ایران در روز دوم مسابقات ترکیه به رقابت با حریفان خود پرداختند.

به گزارش سادس، در روز دوم از مسابقات دوومیدانی ترکیه، سه نماینده ایران در ماده‌های پرتاب دیسک، پرش طول و دوی ۲۰۰ متر به رقابت با حریفان خود پرداختند.

بنیامین یوسفی در مرحله مقدماتی دوی ۲۰۰ متر زمان ۲۱.۴۷ ثانیه را ثبت کرد و به فینال رسید.

ریحانه مبینی، رکوردار پرش طول زنان ایران هم در مرحله مقدماتی این ماده پرشی به طول ۶.۲۵ متر را انجام داد و به فینال راه پیدا کرد.

مهلا محروقی هم در فینال پرتاب دیسک رکورد ۴۹.۳۷ متر را ثبت کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت‌ این ورزشکار روز گذشته در مرحله مقدماتی با رکورد ۴۹.۰۱ متر ورودی مسابقات قهرمانی جوانان جهان را بدست آورد تا اولین زن ایرانی حاضر در این مسابقات باشد.

فینال ماده‌های ۲۰۰ متر مردان، ۴۰۰ متر زنان و مردان، ۴۰۰ متر بامانع مردان و پرش طول فردا (یکشنبه) با حضور نمایندگان ایران برگزار می‌شود.

در پایان روز نخست این مسابقات که جمعه، ۱۴ خرداد برگزار شد، دو ورزشکار جوان ایران موفق به کسب ورودی مسابقات قهرمانی جوانان جهان شدند. مهلا محروقی در پرتاب دیسک به عنوان اولین زن ایرانی و دانیال بی‌باک در ماده ۴۰۰ متر بامانع سهیمه حضور در قهرمانی جهان را بدست آوردند.

شاهین مهردلان در ماده پرتاب وزنه رکورد ملی ایران را پس از ۱۰ سال شکست. رکورد سابق این ماده با حد نصاب ۲۰.۰۵ متر توسط امین‌نیکفر در سال ۹۰ ثبت شده بود و مهردلان توانست با پرتابی به طول ۲۰.۲۳ متر رکوردشکنی کند. علاوه بر این فرزنه فصیحی در ماده ۱۰۰ متر نیز به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *