مصاف تیم فوتبال ناشنوایان ایران و عراق

مصاف تیم فوتبال ناشنوایان ایران و عراق

تیم فوتبال ایران در دومین دیدار مقدماتی خود در رقابت های انتخابی المپیک ناشنوایان فردا یکشنبه ۱۶ خرداد به مصاف تیم عراق خواهد رفت.

به گزارش سادس، رقابت های فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان از روز چهارشنبه ۱۲ خرداد با حضور ۷ تیم ایران، عراق، مالزی، کره جنوبی، ازبکستان، افغانستان و تایلند در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز شده است و تیم ایران در اولین دیدار مقدماتی خود برابر تیم مالزی به نتیجه مساوی یک- یک  دست یافت‌.

تیم ایران در حالی فردا یکشنبه ۱۶ خرداد ساعت ۳۰: ۲۰ به مصاف تیم عراق خواهد رفت که این تیم روز گذشته مالزی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داده است و کار سختی را برای پیروزی برابر این تیم خواهد داشت‌. در دیگر رقابتهای فردا، ازبکستان ساعت ۱۸ به مصاف تیم افغانستان خواهد رفت و کره جنوبی ساعت ۲۰:۳۰ با تایلند دیدار خواهد داشت.

تیم ازبکستان در نخستین دیدار خود در رقابتهای انتخابی المپیک ناشنوایان ۵ بر ۳ تیم تایلند را شکست داد و کره جنوبی ۴ بر ۲ افغانستان را مغلوب خود کرد.

رقابتهای فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان تا ۲۱ خرداد در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش ادامه دارد و در پایان، ۴ سهمیه بین ۷ تیم شرکت کننده توزیع می شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *