برنامه‌های فرهنگی متروی تهران به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)

از سوی معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام‌ پانزده خرداد برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب برگزار می‌شود.

به گزارش سادس به نقل از مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه؛ معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اعلام این خبر گفت: همزمان با سی و دومین عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با هدف ارتقای آگاهی و شناخت بیشتر شهروندان و مسافران متروی تهران با شخصیت و سبک زندگی حضرت امام خمینی (ره) برنامه‌های متنوع فرهنگی در ایستگاه‌های مترو برگزار می‌شود.  

 سید مجتبی تقوی‌نژاد با اشاره به تقارن این ایام با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام افزود: به منظور ایجاد فضای بصری متناسب با ایام تمامی ایستگاه‌های مترو به وسیله کتیبه‌های فرهنگی ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، سالگرد قیام پانزده خرداد و سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام  فضاسازی می‌شود.  

همچنین دو نمایشگاه عکس و پوستر “زندگی به سبک روح‌الله در ایستگاه‌های میدان حضرت ولی عصر (عج)، امام خمینی (ره) و فردوسی و “نشانی آفتاب” در ایستگاه دروازه شمیران به نمایش گذاشته می‌شود.  

وی تصریح کرد: تولیدات سمعی و بصری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران از جمله پخش تیزر با محتوای این سه رویداد در قالب موشن گرافی و با مشارکت و همکاری فرهنگسرای مترو از طریق نمایشگر ایستگاه‌های مترو و همچنین تولید و پخش پادکست رادیویی با موضوع سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در تمام ایستگاه‌های مترو از دیگر برنامه‌های فرهنگی این ایام می‌باشد.  

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران افزود: به همین مناسبت گروه هم‌خوانی و هم‌سرایی شهید فرجی در دو ایستگاه امام خمینی (ره) و تئاتر شهر با خواندن قطعات مربوط به سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) به اجرای برنامه می‌پردازند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *