خبر خوش برای بارسلونا در آستانه ال کلاسیکو

 

 

 

مربی آبی‌اناری‌ها در کنفرانس پیش از بازی حساس فردا مقابل رئال‌مادرید اظهار داشت: بهترین خبر برای بارسا بازگشت اینیستا است.

 فرداشب مهمترین بازی جهان در شهر بارسلونا برگزار می‌شود. جایی که آبی‌اناری‌ها میزبان رئال‌مادرید خواهد بود.لوییس انریکه در کنفرانس پیش از بازی گفت: ال‌کلاسیکو یک بازی ویژه برای ما است زیرا که مقابل رقیب دیرینه و اصلی خود بازی می‌کنیم. بسیار مهم خواهد بود که بر احساسات خود تسلط داشته باشیم.

مربی کاتالانی‌ها تصریح کرد: ما باید با ارائه بازی خوب آنها را شکست داده و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. اگر هم این اتفاق نیفتاد قهرمانی از دست نرفته زیرا که در هفته چهاردهم هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بهترین خبر برای ما بازگشت اینیستا است. در نبود او بارسا فشار زیادی را تحمل کرد. بدون شک حضور او در میدان به نفع ما خواهد بود.

انریکه در مورد ترکیب تیم خود و رقیب اظهار داشت: ما از رئال توقع داریم به مانند گذشته بازی کند. یعنی به مالکیت توجه نکرده و با سرعت بالا حمله کند. آنها مستقیم بازی کرده و در مواقعی خطرناک ظاهر خواهند شد. اما بارسا سعی دارد توپ را از آن خود کند تا موقعیت‌های خطرناک ایجاد کند.

باید دید در دوئل بزرگ و حساس زیدان و انریکه چه کسی پیروز خواهد شد؟

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *