خدابخشی: از فرصت نمایندگی به بهترین شکل برای خدمت به مردم استفاده شود

نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواست که شرایطی در مجلس فراهم شود که نمایندگان بتوانند از وقتی که در دوران نمایندگی خود در اختیار دارند به بهترین شکل برای خدمت به مردم استفاده کنند.

به گزارش سادس، محمد خدابخشی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات رییسه جدید مجلس بیان کرد: با توجه به اینکه وقت نمایندگان متعلق به مردم است، لذا باید شرایطی برای نمایندگان فراهم شود تا بتوان از این وقت به بهترین نحو برای خدمت به مردم استفاده شود، ضمن پرهیز از رفتارهای پوپولیستی زمینه ای فراهم نشود تا برای نمایندگان مسائل حاشیه ای ایجاد شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کار نسبت به اجرایی شدن  هرچه سریع تر طرح های کلنگ زنی شده در حوزه انتخابیه خویش تاکید کرد و گفت: موانع اجرایی شدن این امر در صندوق بازنشستگی کشوری رفع شود، آقای وزیر ارتباطات چرا دستوراتی که برای رفع مشکلات آنتن دهی و اینترنت روستاهای حوزه انتخابیه صادر گردید هنوز رفع مشکل نشده است؟

وی در پایان خطاب به وزیر  کشاورزی بیان کرد: قول های شما در خصوص طرح های آبخیزداری الیگودرز اجرایی نشده است، نسبت به انجام این مهم را هرچه سریع تر اقدام کنید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *