عباس زاده: رژیم صهیونیستی به زعم خود به دنبال خرابکاری در انتخابات ریاست جمهوری است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که یکی از دلایل پذیرش آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی این است که بخواهد به زعم خودش، خود را برای خرابکاری و تأثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری آماده کند که صد البته ملت ما این رژیم مبتلا به بحران مشروعیت را در چنین قد و قواره‌ای نمی‌بیند.

به گزارش سادس، محمود عباس زاده مشکینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: ملت و کشور به دلیل ناکارآمدی مدیریت اشرافی، غیرمردمی و غیربومی و برون‌گرا با چالش‌های جدی از جمله تنگناهای معیشتی دست به گریبان است لذا بدیهی است برگزاری انتخابات با مشارکت بالا، کشور را از این گردنه به سلامت و ضمانت عبور می‌دهد. مقام معظم رهبری نیز با هوشمندی الهی از ماه‌ها قبل این ضرورت را تشخیص دادند و مکررا به آن تأکید کردند. باید سازوکاری فراهم شود که این نیاز کشور و مطالبه رهبری محقق شود.

وی همچنین اظهار کرد: یکی از دلایل پذیرش آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی این است که بخواهد به زعم خودش، خود را برای خرابکاری و تأثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری آماده کند که صد البته ملت ما این رژیم مبتلا به بحران مشروعیت را در چنین قد و قواره‌ای نمی‌بیند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به رییس مجلس گفت: سال گذشته در چنین ایامی و در زمان انتخابات هیأت رئیسه مجلس به ما وعده دادید در راستای عدالت مدیریتی و توزیع منابع تدبیری شود که با احصای چند مشکل محوری هر حوزه انتخابیه، حل آن در دستور کار مجلس قرار گیرد و نماینده به تنهایی درگیر پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه خود نشود چون یکی از اهم مشکلات استان‌های کشور تمرکزگرایی به نفع مراکز استان است و حاشیه تحت تاثیر متن قرار می گیرد به ویژه در استان‌هایی که اسم آن به نام شهرستان ها مرکز استان شناخته می‌شود انگار مرکزنشینان این استان‌ها را به یک شهرستان می‌شناسند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *