صلاح زواوی: مقاومت مجاهدانه فلسطین علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت

سفیر فلسطین در کشورمان تاکید کرد که تاکنون خسارات و آسیب‌های زیادی از رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین رسیده است اما نهضت واحد ما در میدان جنگ و مقاومت ما پیروزی را برای مردم مظلوم فلسطین در پی خواهد داشت.

به گزارش سادس، صلاح زواوی در چهارمین نشست فوق‌العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی بیان کرد: در ابتدا از جناب آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و آقای قریشی رئیس بین‌المجالس اسلامی و عالی جنابان هیات‌های اعضای سازمان‌های همکاری اسلامی بابت این نشست تشکر می‌کنم. بنده پیشنهاداتی را داشتم که به دبیرخانه کنفرانس ارائه دادم. از جمهوری اسلامی و امام خامنه‌ای تشکر می‌کنم که امانتدار مساله‌ فلسطین هستند. در این مرحله حساس شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی، فلسطینی‌ها را مورد حمله قرار داده و ما سالیان سال است که با این رژیم استعماری و تهدیدات آن مقابله می‌کنیم. ما در مقاومت و دفاع از کشورمان بزرگ شدیم.

وی در ادامه اظهار کرد: برای تحقق حقوق کشورمان ما ایستاده‌ایم و به مقاومت خود ادامه خواهیم داد. در کشور ما هیچ خانواده‌ای نیست که شهید یا اسیر و یا مجاهد در این راه نداده باشد. بعد از این‌که دولت ما در سال 1924 بعد از جنگ جهانی اول به کشورهای کوچک تبدیل شد کشورهای هم‌پیمان سرنوشت ما را در دست گرفتند و دست به توطئه‌های مختلفی علیه ما زدند. این امر مصداق حدیث نبوی است که فرمودند علیه شما توطئه‌ها می‌کنند و در پاسخ از ایشان پرسیدند که آیا ما کم هستیم و ایشان فرمودند شما زیاد هستید.

سفیر فلسطین در کشورمان در ادامه تصریح کرد: به دنبال توطئه‌های صورت گرفته و حمایت انگلیسی‌ها رژیم صهیونیستی دست به نسل‌کشی علیه فلسطینی‌ها زد و ما از سرزمین خود رانده شدیم اما ملت ما همچنان ایستاده و به دفاع از حقوق ملت و سرزمین‌مان ادامه می‌دهیم. برخی از مردم ما آواره شده و برخی دیگر در اردوگاه‌ها زندگی می‌کنند و در این مدت تصمیمات بین‌المللی که گرفته شد ظلم‌ها و رنج‌ها را علیه ملت ما کنار نزد. ما نیز به مقاومت خود ادامه می‌دهیم. مقاومت مجاهدانه ما در غزه ادامه پیدا خواهد کرد و دشمن صهیونیستی را شکست خواهیم داد.

وی در ادامه تاکید کرد: اکنون 78 درصد از سرزمین ما را اشغال کرده‌اند و درصدد هستند تا 22 درصد بقیه را نیز اشغال کنند اما ما این اجازه را نخواهیم داد. ما از پیمان اسلو غافلگیر نشدیم. تاکنون خسارات و آسیب‌های زیادی از رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین رسیده است. به حمدالله ما دارای نهضت واحد در میدان جنگ هستیم. امیدواریم این وحدت ضامن موفقیت مساله‌ی فلسطین باشد. بنده مجددا در پایان از همه دست‌اندرکاران این اجلاس و آقای قالیباف تشکر می‌کنم.

انتهای پیام  

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *