آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره مجازی پرورش مهارت‌های شناختی کودکان

دوره مجازی پرورش مهارت‌های شناختی کودکان از ۱۷ خردادماه جاری به منظور تربیت نیروی انسانی مجرب و کار آمد و افزایش مهارت‌های شناختی کودکان برگزار می‌شود.

به گزارش سادس، دکتر محمود تلخابی، دبیر کارگروه پرورش شناختی ستاد توسعه علوم شناختی اعلام کرد: در این دوره آموزشی توانایی تولید برنامه‌های پرورش شناختی و نیز روش‌های اجرایی طرح‌ها برای افزایش مهارت‌های شناختی کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود.

وی گفت: دوره مجازی پرورش مهارت‌های شناختی کودکان یک دوره کامل مهارت آموزی برای آشنایی و آموزش علاقه‌مندان، دانشجویان و معلمان به حوزه پرورش کودک است.

به گفته وی این دوره آموزشی ۴۲ ساعته که از نیمه دوم خرداد ماه امسال آغاز و تا اول شهریور ماه ادامه خواهد داشت، با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و توسط موسسه آموزش عالی علوم شناختی برگزار می‌شود.

به نقل از ستاد توسعه علوم شناختی، آخرین مهلت ثبت نام در این دوره مجازی ۱۰ خرداد و شروع دوره از ۱۷ خرداد در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ خواهد بود. متقاضیان شرکت در این دوره مهارت آموزی می‌توانند با مراجعه به سایت موسسه آموزش عالی علوم شناختی و کسب اطلاعات لازم نسبت به ثبت نام در این رویداد آموزشی اقدام کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *