دیدار ویدئوکنفرانسی نمایندگان با رهبر انقلاب در روز پنج‌شنبه

سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از دیدار ویدئوکنفرانسی نمایندگان با رهبر انقلاب به مناسبت سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم خبر داد.

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: در جلسه هیات‌رئیسه مجلس، یکشنبه دوم خرداد، مقرر شد انتخابات هیات‌رئیسه کمیسیون‌ها مطابق ماده ۶۰ آئین‌نامه داخلی یک سال پس از انتخابات سال قبل  همان کمیسیون برگزار شود.

وی افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بجز معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و مهمانان دعوت‌شده برای اظهارنظر در صحن علنی، معاونان‌پارلمانی و سایر مدیران دولتی حضور نخواهند داشت.

به گفته وی، همچنین مقرر شد روز سه‌شنبه جز دفاتر ملاقات نمایندگان و مدعوین کمیسیون‌ها، از سایر ترددهای مجلس منع شود.

سخنگوی هیات‌رییسه مجلس با بیان این‌که رای‌گیری انتخابات هیات رییسه مجلس، برابر اعلام قبلی به‌صورت الکترونیکی و در صحن مجلس خواهد بود، گفت: همچنین پس از این، در مورد فرصت ثبت‌نام برای موافقت و مخالفت با کلیات طرح‌ها و لوایح و سایر موارد مشابه، از زمان قرارگرفتن در دستور هفتگی تا آغاز ورود به کلیات ادامه داشته و پس از ورود به کلیات قرعه‌کشی خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه دیدار ویدئوکنفرانسی نمایندگان با مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد آغاز به‌کار مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *