کلوپ: اگر سیتی مشکلات ما را داشت قهرمان نمی شد

کلوپ: اگر سیتی مشکلات ما را داشت قهرمان نمی شد

سرمربی لیورپول اعلام کرد مصدومیت در این فصل کار تیم او را خیلی زیاد سخت کرده بود.

به گزارش سادس و به نقل از تلگراف، منچسترسیتی توانست این فصل قهرمان لیگ برتر انگلیس شود تا پپ گواردیولا به رکورد ۹ قهرمانی لیگ در ۱۲ سال برسد.

لیورپول قهرمان فصل قبل نیز با برد هفته اخیر برابر برنلی توانست به رده چهارم جدول ره بندی لیگ برتر راه یابد.

یورگن کلوپ عنوان کرد در صورتی که سیتی مشکلات لیورپول را داشت در این فصل نمی توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. لیورپول مصدوم های زیادی از جمله فیرجیل فان دایک بهترین بازیکن خود را تجربه کرد و باعث شد فصل خوبی در لیگ نداشته باشد.

کلوپ گفت: هر چقدر که سیتی خوب است، اگر سه هافبک میانی را به دلیل مصدومیت کنار گذاشته بود آنها قهرمان لیگ نمی شدند. ما مشکلات زیادی در این فصل تجربه کردیم و مدافعان و هافبک های ما به دلیل مصدومیت کنار رفتند.  ما مجبور شدیم هافبک های دیگر را به مرکز انتقال دهیم و این باعث شکست ما شد. بچه های جوان آماده بازی در خط هافبک نبودند. ما ناگهان ریتم خود را از دست دادیم اما همیشه اینطور نبود. یک تیم فوتبال مانند ارکستری است که افراد زیادی در آن کار می کنند و اگر یک نوازنده افت کند، می توانید ادامه دهید ، اما اگر دو نفر یا بیشتر باشد، این کار دشوار می شود.

لیورپول در آخرین دیدار این فصل خود باید فردا یکشنبه به دیدار کریستال پالاس برود که این دیدار در آنفیلد با حضور محدود تماشاگران برگزار می شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *