الهیان: تعویق امتحانات نهایی به صلاح فرزندانمان نیست

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که در شرایط فعلی که پیک ⁧‫کرونا‬⁩ فروکش پیدا کرده تعویق امتحانات نهایی به صلاح فرزندانمان نیست بلکه وزارت آموزش و پرورش باید در اجرای دقیق پروتکل ها دقت لازم را داشته باشد.

به گزارش سادس، زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری نوشت: «تعویق نه! اجرای پروتکل ها آری.

در پاسخ به نگرانی خانواده‌ها در مورد ⁧‫امتحانات نهایی‬⁩ باید گفت در شرایط حاضر که پیک ⁧‫کرونا‬⁩ فروکش پیدا کرده تعویق امتحانات نهایی به صلاح فرزندانمان نیست بلکه وزارت آموزش و پرورش باید در اجرای دقیق پروتکل ها دقت لازم را  داشته باشد.  

سوال اینجانب از وزیر محترم در همین خصوص است. وزیر آموزش و پرورش باید به ⁧‫مجلس‬⁩ فراخوانده شود و پاسخگو باشد چرا پروتکل‌های بهداشتی در برخی ⁧‫مدارس‬⁩ دقیقا رعایت نمی‌شود؟»

به گزارش سادس، بنا بر تصمیم وزارت آموزش و پرورش ارزشیابی تحصیلی در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری است اما با توجه به اهمیت پایه های نهم و دوازدهم از حیث تاثیر آنها در انتخاب رشته، هدایت تحصیلی و همچنین سهم سوابق تحصیلی سال آخر در کنکور سراسری، امتحانات این دو مقطع به صورت آزمون های هماهنگ و کشوری و حضوری برگزار می شود.

این تصمیم با درخواست آموزش و پرورش و با تایید و تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا شد و دانش آموزان کلاس نهم و دوازدهم از ۲۷ اردیبهشت راهی حوزه های امتحانی شدند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *