قالیباف: سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت طبق آیین‌نامه مطرح شده است

رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتقاد یکی از نمایندگان در مورد طرح سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که این سوال طبق آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.

به گزارش سادس، مهرداد گودرزوند چگینی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی مستند به ماده ۲۰ آیین‌نامه داخلی اظهار کرد: هنوز وزیر انتخاب نشده بود که آقای کریمی قدوسی از ایشان سوال کردند، این چه استدلالی است که هنوز وزیر ننشسته، سوال طراحی می‌شود.

وی اضافه کرد: آیا شما هزینه تمام شده مجلس را محاسبه کرده‌اید؟ آیا با دادن دو کارت مشکل حل می‌شود؟ نباید ما در انتخاب وزیر دقت می‌کردیم؟ مگر مجلس نقشی در انتخاب وزیر نداشت؟

گودرزوند چگینی با اشاره به حمایت برخی نمایندگان از رزم حسینی برای گرفتن رای اعتماد تصریح کرد: اگر ما در زمان خود، وزیر توانمندی انتخاب می‌کردیم می‌توانست بخشی از مشکلات را حل کند.

وی همچنین گفت که به اعتقاد وی این سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت اولویت مجلس شورای اسلامی نبوده است.

محمد باقر قالیباف که اداره جلسه را برعهده داشت، در این باره اظهار کرد: سوالات طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به ملی و منطقه‌ای تقسیم می‌شود و این سوال هم بر روال آیین نامه مطرح شده است.

رییس مجلس درباره‌ی این که این سوال پیش از نشستن وزیر در مسند وزارت مطرح شده گفت: سوال درباره شخص وزیر نیست بلکه مربوط به عملکرد وزارتخانه است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *