حضور ۷ آزادکار و ۲ فرنگی‌کار همدانی در جام تختی

حضور ۷ آزادکار و ۲ فرنگی‌کار همدانی در جام تختی
عکس تزئینی است

سادس/همدان رئیس هیئت کشتی استان همدان از حضور هفت آزادکار، دو فرنگی‌کار، یک مربی و یک داور از استان در جام بین‌المللی تختی خبر داد.

حمیدرضا یاری در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: داریوش ولی زاده در وزن ۶۱ کیلوگرم، سجاد چهاردولی در وزن ۷۰ کیلوگرم، جمال خدابنده‌لو در وزن ۷۴ کیلوگرم، حمیدرضا علی‌بخشی در وزن ۸۶ کیلوگرم، محمد حاجیلوئیان و هادی وفائی‌پور در وزن ۹۲ کیلوگرم و دانیال شریعتی در وزن ۹۷ کیلوگرم آزادکاران همدانی در این مسابقات هستند.

یاری در رابطه با کشتی‌گیران فرنگی استان بیان کرد: دو سهمیه فرنگی استان، برای حضور در جام بین‌المللی تختی به سروش رنجبر در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و حمید شکوهی در وزن ۸۷ کیلوگرم تعلق پیدا کرده است در ضمن امید یوسفی به عنوان مربی و مسعود چوبین به عنوان داور از همدان در این مسابقات حضور دارند.

رئیس هیئت کشتی استان همدان در ادامه مطرح کرد: جام تختی، بالاترین سطح مسابقات کشتی در ایران است و امیدواریم امسال با حضور چشمگیر ورزشکاران همدانی بتوانیم نتایج خوبی در این مسابقات کسب کنیم.

به گزارش سادس، چهل و یکمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام تختی روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

براساس تصمیم کادر فنی تیم ملی، این رقابت ها به عنوان یکی از مراحل اصلی گزینش ملی‌پوشان برای اعزام به رقابت های جهانی ۲۰۲۱ نروژ محسوب می‌شود و در صورت عدم حضور افراد، کشتی گیر غایب، شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی نروژ را نخواهد داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *