معرفی اعضای کادرسرپرستی کاروان ایران در المپیک توکیو/ عضویت بهداد سلیمی

معرفی اعضای کادرسرپرستی کاروان ایران در المپیک توکیو/ عضویت بهداد سلیمی

اعضای کادر سرپرستی کاروان ایران در بازی های المپیک توکیو مشخص شدند و یکی از شاخص ترین چهره ها بهداد سلیمی است.

به گزارش سادس و به نقل از  کمیته ملی المپیک، نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای کادر در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

پیش از این نشست های کادر سرپرستی که عمدتا به فعالیتهای فنی از جمله ثبت نام اعضای کاروان و نشست های تخصصی با روسای فدراسیونها و کادر فنی رشته های مختلف بود با حضور سرپرست کاروان، رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و مدیر بین الملل کمیته ملی المپیک برگزار می شد اما با تصمیم  سید نصرالله سجادی سرپرست کاروان، مسئولان بخش های مختلف کادر سرپرستی معرفی و کار خود را بعنوان اعضای این کادر آغاز کردند.
در نشست ظهر امروز که در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به دعوت سرپرست کاروان در این جلسه حاضر شد و ضمن تاکید چند مورد مهم از جمله همدلی و انسجام در کادر و فعالیتها برای کادر سرپرستی و کاروان اعزامی آرزوی موفقیت کرد.
صالحی امیری در ابتدای این نشست بیان کرد: حضور سجادی و این کادر نسبتا جوان در کنار ایشان باعث ایجاد دلگرمی است و مطمئنا با سختکوشی و حس مسئولیتی که در تک تک اعضا سراغ دارم دغدغه خاصی در زمینه مسائل اجرایی و فنی نخواهیم داشت.
بحث اصلی من بحث اخلاق محوری، همدلی و انسجام در کادر است که می تواند تضمینی بر موفقیت فعالیتهای شما در هر شرایطی باشد. انتظار دارم در تمامی فعالیتها و مسئولیتهای مربوطه و در کنار مدیر باتجربه و دلسوزی همچون دکتر سجادی مسئولیت پذیری را سرلوحه کار خود قرار دهید.
در ادامه جلسه دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به معرفی اعضای کادر و مسئولیتهای هر کدام از آنها پرداخت و گزارشی را از فعالیتهای انجام شده تاکنون در بخش های مختلف کاروان به رئیس کمیته ملی المپیک ارائه داد.
پیمان فخری نیز  به ارائه گزارش از شرایط حضور کاروان ایران و اطلاعات فنی بازیها به حاضرین پرداخت.
در ادامه نشست هر کدام از اعضا سئوالات و پیشنهادات مربوط به واحد و مسئولیت خود را مطرح کردند و دکتر سجادی نیز به این موارد پاسخ داد.

طبق اعلام دکتر نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو اعضای کادر سرپرستی به شرح زیر هستند:

پیمان فخری معاون کاروان
فرید فتاحیان مسئول امور بین الملل کاروان
محمود عبدالهی مسئول رسانه ای کاروان
اصغر فرخی مسئول امنیت کاروان
دکتر غلامرضا نوروزی مسئول پزشکی کاروان
سید احمد بابایی مسئول مالی کاروان
حمید سلامی مسئول تشریفات کاروان
بهداد سلیمی عضو کادر سرپرستی کاروان
مهدی چراغی عضو کادر سرپرستی کاروان
 فاطمه موسوی زاده عضو کادر سرپرستی کاروان
دکتر اشکان اردیبهشت عضو کادر سرپرستی کاروان

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *