روابط عمومی شهرداری ها جهت استفاده از فضای مجازی و حضور کارآمد در پسا کرونا برنامه ریزی کنند

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: روابط‌عمومی شهرداری‌ها به منظور ارتقای اقدامات خود در فضای مجازی  و همچنین حضور کارتمد و موثر در دوران پساکرونا با بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، باید برنامه ریزی ها وپیش بینی های لازم و همه جانبه ای را با حمایتهای شهرداران و مدیران شهرداری انجام دهند.

به گزارش سادس، مهدی جمالی نژاد که به مناسبت فرارسیدن ۲۷اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی سخن می گفت، افزود: روابط عمومی شهرداری ها به عنوان حلقه ارتباطی میان مدیریت شهری با جامعه به منظور تحقق شهرداری پاسخگو و اقناع علمی شهروندان، ماموریتهای مهمی نظیر شنیدن صدای شهروندان و انعکاس تقاضاهای آنها به بدنه مدیریتی شهرداری و همچنین انعکاس تصمیمات و اقدامات مدیریت شهری به مردم را برعهده دارند و طی سال های اخیر به سمت بهره گیری هرچه بیشتر از ابزارهای الکترونیک و هوشمند برای انجام وظایفشان حرکت کرده اند.

وی با اشاره به ضرورت کاهش ارتباط حضوری درجامعه از زمان شیوع کرونا و حرکت دستگاه ها به سمت انجام امور در اینترنت و فضای مجازی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا شاهد در اولویت قرار گرفتن گسترش ارتباطات مجازی و افزایش انجام امور در شبکه های اجتماعی از سوی روابط‌عمومی شهرداری‌ها می باشیم و در این راستا ضرورت دارد به منظور ارتقای کیفی و کمی اقدامات و همچنین حضور با برنامه و هدفمند روابط عمومی ها در دوران پساکرونا ضمن ارزیابی و آسیب شناسی اقدامات صورت گرفته، پیش بینی ها و تمهیدات دقیقی برای آینده کار روابط عمومی شهرداری ها صورت پذیرد.

 جمالی نژاد با اشاره به در پیش بودن ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در روز ۲۸خرداد ماه گفت: شهرداری و شورا در این دوره علی رغم تحریم های ظالمانه و محدودیتهای مالی تلاش کردند تا خدمت رسانی به مردم لحظه ای دچار توقف نشود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، وی گفت: مدیریت شهری در این دوره علاوه بر تلاش برای گسترش همه جانبه خدمات به مردم، تقویت زیرساختها، تامین درآمدهای پایدار، حفظ محیط زیست، جلب مشارکت مردم و بخش خصوصی، حضور کارآمد در برنامه های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی و…  با موضوعات مهمی مانند سیل گسترده ابتدای سال ۱۳۹۸ و شیوع ویروس کرونا هم درگیر بودند و از روابط عمومی شهرداری ها انتظار می رود در زمان باقی مانده تا خاتمه فعالیت شورای پنجم اقدامات شاخص و دستاوردهای این دوره مدیریت شهری را بصورت دقیق به مردم و افکار عمومی منعکس نمایند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *