"۴۱" روز موفق…

"۴۱" روز موفق...

سادس/خوزستان تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان پس از آن حواشی بسیار، اکنون با محمود فکری در حال طی کردن همان راه موفق سابق در لیگ یک است.

۴۱ روز از حضور محمود فکری در نفت مسجدسلیمان می‌گذرد، روزهای موفقی که نشان می دهد نفت مجددا در حال طی کردن راه موفق فصل گذشته و البته همان راه موفق در لیگ یک با فکری است که به صعود نفتی ها به لیگ برتر ختم شد. 

به گزارش سادس، نفت مسجدسلیمان لیگ بیستم را با مشکلات فراوان آغاز کرد، از نامشخص بودن تکلیف حضور در لیگ برتر، نبود بودجه و چگونگی تیم داری گرفته تا استعفای مجتبی حسینی تنها چند روز پس از پذیرفتن هدایت نفت. البته مشکلات و حواشی نفت در لیگ بیستم به این جا ختم نشد و تغییر و تحولات در مدیریت و اعضای هیات مدیره باشگاه و در نهایت جدایی پر سر و صدای حسینی پس از ۱۹ هفته را هم باید به دیگر حواشی این تیم اضافه کرد. هر چند پس از رفتن حسینی به ذوب آهن، مسئولان باشگاه نیز یزدی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال خود انتخاب کردند اما یزدی هم پس از حضوری کوتاه روی نیمکت نفت، از این تیم جدا شد و مسئولان باشگاه در بامداد ۱۷ فروردین ماه، با محمود فکری قرارداد همکاری امضا کردند.

شروع کار فکری در نفت مسجدسلیمان با تساوی خارج از خانه مقابل سپاهان بود. بازی با کیفیت از سوی نفت که مورد تمجید کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال نیز قرار گرفت. اما آن چه بیشتر از این تک امتیاز به چشم آمد، تحول روحی روانی و افزایش انگیزه بازیکنان نفت بود که خود آن ها هم با قرار دادن وضعیت مشترک اینستاگرامی “اتحاد – هوادار – نفت، همه برای یک قلب می‌تپیم، هستیم بر آن عهدی که بستیم” نشان دادند، همدلی که در این تیم به دلیل حواشی و مشکلات، کم رنگ شده بود، قوت گرفته است. همدلی و اتحادی که البته خود بازیکنان تیم آن را نشات گرفته از حضور فکری در نفت اعلام کردند.

اما موفقیت آن نفت که در مقطعی به دلیل حواشی بسیار تا آستانه فروپاشی نیز پیش رفت، ادامه پیدا کرد و نفتی ها توانستند با دو برد مقابل مس رفسنجان و ماشین سازی، گام  بلندتری برای رسیدن به حاشیه امن و حتی قرار گرفتن در جایگاه تک رقمی بردارند.

پیروزی روز گذشته نفت مسجدسلیمان مقابل ماشین سازی که فکری و شاگردانش را یک قدم دیگر به سوی هدف شان نزدیک تر کرد، نشان می دهد در ۴۱ روز گذشته از حضور فکری در نفت، نه تنها همدلی، اتحاد و تدابیر این مربی منجر به رقم خوردن این نتایج شده است، بلکه خود فکری هم که شاید ناخواسته از استقلال تهران جدا شد، با انگیزه تر از قبل به دنبال اثبات خود در عرصه مربیگری به فوتبال ایران با نتیجه گیری در نفت است.

القای همدلی و انگیزه به بازیکنان نفت مسجدسلیمان، تاکنون برگ برنده فکری بوده و به نظر می رسد اگر نفت با همین فرمانِ “انگیزه، همدلی و تلاش مضاعف” به کار خود ادامه دهد و مسئولان باشگاه نیز در فراهم کردن شرایط لازم برای تیم از هیچ تلاشی دریغ نکنند، این تیم در پایان لیگ بیستم می تواند به جایگاه مناسب و در خورشان فوتبال مسجدسلیمان و خوزستان دست پیدا کند. جایگاهی که البته تحقق آن به پای کار بودن مسئولان خوزستانی، نیاز مبرم دارد.

انتهای پیام 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *