یوسفی: هر کس منافع ملی کشورش را فدای اهداف سیاسی کند بازنده است

سخنگوی فراکسیون نیروهای جبهه انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم با تجربه ای که در طول سالیان گذشته کسب کرده اند کاندیداها را محک خواهند زد و دیگر گول فضاسازی ها را نخواهد خورد.

مجتبی یوسفی در گفت وگو با سادس، با اشاره به ضرورت آگاهی بخشی به مردم برای انتخاب اصلح در انتخابات و پرهیز از پرداختن به حاشیه ها، بیان کرد: واقعا کسانی که به ایرانی بودنشان افتخار می کنند باید زمانی که در عرصه عمل نیز قرار می گیرند با خدمت رسانی به مردم کشور نیز این را ثابت کنند. متاسفانه برخی شعار ملی گرایی می دهند ولی برای رسیدن به منافع حزبی یا شخصی خود حاضرند حاکمیت نظام اسلامی و تعصبات ملی را زیرپا بگذارند.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در یک ماه اخیر مسائلی پیش آمد و شاهد شکل گیری دو قطبی کاذب بودیم. در آستانه انتخابات نیز عده ای به سمت دامن زدن به چنین دوقطبی هایی خواهند رفت که علت آن نیز نداشتن برنامه و یا فرار از پاسخگویی به مردم می باشد. دامن زدن به چنین مسائلی منافع ملی نظام را به خطر می اندازد. همه می دانند که در جمهوری اسلامی میدان و دیپلماسی و همه ارکان نظام در کنار یکدیگر هستند.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: سر دادن وعده های توخالی از سوی کاندیداها و گره زدن همه برنامه ها به سیاست خارجی آن هم محدود به چند کشور دیگر قابل قبول نیست. همه موافق رفع تحریم ها و روابط با کشورهای دنیا هستیم اما محدود کردن سیاست خارجه به چندین کشور استعمارگر که با اقدامات جنایتکارانه به بشریت ظلم می کنند قابل قبول نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم ما حافظه تاریخی خوبی دارند. عده ای در ایام انتخابات از آنجا که در عملکرد گذشته خود نتوانستند به مردم خدمت کنند و یا نامزدهایی که هیچ برنامه ای برای حل مشکلات ندارند سعی می کنند تا با دامن زدن به مسائل حاشیه ای و دوقطبی سازی از پاسخگویی به مردم فرار کنند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران از کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ خواهان برنامه برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، معیشتی و حتی در حوزه سیاست خارجی هستند. مردم با تجربه ای که در طول این سالیان داشته اند کاندیداها را محک خواهند زد و دیگر مردم گول این فضاسازی ها را نخواهد خورد. توصیه بنده به تمام کاندیداها این است که بدانند هرکجای عالم که بروند در نهایت ایرانی هستند و هرکسی که منافع ملی کشورش را به خاطر اهداف سیاسی فدا کند در نهایت بازنده اصلی خودش است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *