با قدرت به استقلال برمی‌گردم/ گلم تقدیم به کولبرها

با قدرت به استقلال برمی‌گردم/ گلم تقدیم به کولبرها

سادس/خوزستان وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اولین گل خود در لیگ برتر مقابل ماشین سازی، گفت: این گل را به قشر زحمت‎‌کش کولبر و هواداران و مردم خونگرم نفت مسجدسلیمان تقدیم می کنم.

فردین رابط زننده گل پیروزی بخش نفت مسجدسلیمان مقابل ماشین سازی تبریز در گفت و گو با سادس، اظهارکرد: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و جایگاه مان را محکم تر کنیم. هم آقای فکری و هم آقای اکبرپور سرمربی ماشین سازی از بازیکن های سابق و خوب تیم فوتبال استقلال تهران بودند و به نظرم جدال قشنگی بود که آقای فکری برنده شد.

وی درباره اولین گل خود در لیگ برتر هم عنوان کرد: اولین بار بود که در لیگ برتر گلزنی کردم و از این بابت بسیار خوشحال هستم. این گل را به قشر زحمت کش کولبر که برای یک لقمه نان زحمات بسیار می کشند و با جان خود بازی می کنند و هواداران و مردم خون گرم نفت مسجدسلیمان تقدیم می کنم. از آقای فکری نیز که به من اعتماد کرد و در دقایق پایانی به من بازی داد و توانستم گل بزنم، تشکر می کنم. تمام عشق و دلخوشی مردم محروم مسجدسلیمان و هواداران عاشقش همین تیم است و خوشحالم که با این برد توانستیم دل ها آن ها را شاد کنیم و ان شاءالله تیم در ادامه نیز نفت به جایگاه اصلی خود می رسد. 

وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من در نیم فصل اول  لیگ بیستم هم شاگرد آقای فکری در استقلال بودم و با او کار کرده ام و به نظرم از زمانی که به نفت آمده، حضورش انگیزه خوبی به بازیکنان داده و باعث شده است که بهتر کار کنیم. ضمن این که باید از آقای یزدی هم که در زمان حضور او به صورت قرضی از استقلال تهران به نفت مسجدسلیمان آمدم، تشکر کنم.

وی بیان کرد: خدا را شکر قبل از تعطیلات یک ماهه لیگ، به یک برد شیرین دست پیدا کردیم تا با روحیه خوب برای ادامه مسابقات تمرین و تلاش کنیم.

رابط با بیان این که نفت مسجدسلیمان بازیکنان جوانی دارد و فکر می کنم جوان ترین تیم لیگ هستیم، افزود: واقعا جای هواداران نفت در ورزشگاه خالی است اما مطمئن باشد با انگیزه ای که بازیکنان ما دارند و همچنین افزایش انگیزه شان با حضور آقای فکری، رتبه نفت می تواند تک رقمی هم شود.

وی در پاسخ به این سوال آیا به بازگشت به استقلال تهران هم فکر می کنید؟ گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم روی تیم نفت است. من قرارداد پنج ساله با استقلال دارم و نیاز بود که در تیم های دیگر بازی کنم تا تجربه کسب کنم و مجددا به استقلال برگردم. من با قدرت به استقلال بر می گردم تا به تیمم کمک کنم. استقلال تیم محبوبم است و از بچگی استقلالی بودم و امیدوارم این تیم در ادامه لیگ و همچنین آسیا نتایج خوبی کسب کند.

این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان با اشاره به پای کار بودن مسئولان شهر مسجدسلیمان و استاندار خوزستان برای حل مشکلات این تیم، عنوان کرد: مشکلاتی بود که در حال حل شدن هستند و تمام مسئولان در حال کمک هستند. فوتبال شغل ما است و باید پرداختی ها به موقع باشد تا انگیزه مان بیشتر شود. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *