اکبرپور: ۲ پنالتی برای ما گرفته نشد/کمبود بازیکن داریم

اکبرپور: ۲ پنالتی برای ما گرفته نشد/کمبود بازیکن داریم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سای تبریز معتقد است داور دو پنالتی را به سود تیم او در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان نگرفته است.

به گزارش سادس، علیرضا اکبرپور سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر نفت مسجد سلیمان، در نشست خبری اظهار کرد: اول از همه از مردم خونگرم مسجد سلیمان تشکر می‌کنم. از بازیکنان خوبم تشکر می‌کنم که در این شرایط آمدند و بازی کردند. آمدن به مسجد سلیمان به دلیل پرواز و بعد سفر با اتوبوس سخت بود همچنین نصف تیم ما نسبت به بازی قبل نبودند و سعی کرده بودیم از بازیکنان امید و جوانان استفاده کنیم که از همه آن‌ها تشکر می کنم.

او ادامه داد: بازی پایاپای بود و هر دو تیم خوب کار کردند. به محمود فکری هم تبریک می‌گویم. او هم فوتبالیست خوبی بوده و هم مربی خوبی است. الان هم در نفت تغییر و تحولات خوبی ایجاده کرده است. در بازی ما موقعیت‌هایی داشتیم و فکر می‌کنم داور باید دو پنالتی برای ما می‌گرفت. یک توپ به دست بازیکن نفت خورد و یک خطا هم در سمت چپ حریف بود. البته من از دور دقیق نمی‌دیدم اما به نظر من خطا بود. اگر این خطاها گرفته می‌شد، شرایط فرق می‌کرد اما با این حال هر دو تیم خوب بازی کردند.

اکبرپور درباره شرایط و مشکلات ماشین سازی اظهار کرد: از اول مشکلاتی گریبان گیر این تیم بوده و تغییر و تحولاتی انجام شده است. این تیمی نیست که در نیم فصل اول دیدیم. کل تیم عوض شده است و شاید دو یا سه نفر از همان تیم هستند. مربی‌هایی که قبل از من آمده‌اند با صلاح دید خودشان نفرات را تغییر داده‌اند. برای این بازی دست ما خالی بود. ما با بازیکنان امید ۱۶ نفر بودیم. روی نیمکت نفر نداشتیم و در زمین هم مشکل داشتیم. این مشکلات برمی‌گردد به مربی‌های قبلی که برخی بازیکنان را رد کرده‌اند و حالا که به ما رسیده است، نمی‌توانیم بازیکن بیاوریم. ما سعی کردیم از نفرات جوان استفاده کنیم و به آن‌ها بها دهیم. 

او در پایان گفت: من از تبریز و ماشین سازی رشد کرده‌ام و به خاطر ماشین سازی در هر شرایطی اگر کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. می‌دانستم که تیم شرایط خوبی ندارد و در حال سقوط است اما من دینی به این تیم دارم. ماشین‌سازی تیمی قدیمی است که همیشه حرف‌هایی برای گفتن داشته است. تیم‌هایی که جلوی این تیم بازی می‌کنند، ماشین سازی را دوست دارند و از آن می‌ترسند. اگر احساس کنم نمی توانم به تیم کمک کنم، می‌روم تا کسی بیاید که به تیم کمک کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *