بررسی مشکلات صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در کمیسیون صنایع

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی مشکلات صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در جلسه این کمیسوین خبر داد.

حجت‌الله فیروزی در گفت‌وگو با سادس با اشاره به جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون صنایع و معادن، گفت: دستور کار نخست امروز کمیسیون بررسی طرح دانش بنیان بود؛ این طرح به کمیته فناوری اطلاعات کمیسیون ارجاع و مقرر شد تصمیمات موردنظر در این حوزه در این کمیته اخذ شود.

وی افزود: دومین دستور کار امروز کمیسیون صنایع و معادن، بررسی مشکلات صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی بود.

فیروزی با بیان اینکه ۸۲ درصد واحدهای صنعتی داخل شهرک صنعتی فعال هستند، ادامه داد: واحدهایی که با وجود انعقاد قرارداد، تاکنون اقدامی برای راه‌اندازی انجام نداده‌اند و راکد و بلاتکلیف هستند شرایط برای فسخ قرارداد آنها، بازپس گرفتن زمین و واگذاری زمین به فرد دیگر فراهم می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع کمبود آب و برق را یکی از مشکلات شهرک‌های صنعتی دانست، تصریح کرد: هرچند برخی از خدمات مورد نیاز شهرک‌های صنعتی مانند آب، برق، جاده، اینترنت و… کامل است اما بیشتر شهرک‌های صنعتی از نظر این خدمات کامل نیستند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *