دلخوش: دولت باید از اقشار آسیب پذیر در شرایط کرونایی حمایت کند

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هنرمندان، خبرنگاران، ورزشکاران و کارگران روزمزد در شرایط کرونایی روزهای سختی را سپری کرده و دولت باید از آنها حمایت کند.

به گزارش سادس، سید کاظم دلخوش اباتری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس با بیان اینکه در فصل کشاورزی مشکلات این بخش را با وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه مطرح کردم، اظهار کرد: متاسفانه کشاورزان به دلیل خشکسالی با مشکلاتی روبرو بوده و نیازمند امکاناتی نظیر پمپهای دو، سه و چهار اینچ و راه اندازهای پمپاژهای برقی بوده و از سوی دیگر لایروبی رودخانه ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد. از رئیس سازمان برنامه و بودجه انتظار می رود به قولهایی که داده اند عمل کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئله بعدی تعیین تکلیف بانک ایران زمین است، ما پیگیری هایی در این زمینه داشته ایم و نشستهایی را با مدیران بانک ایران زمین برگزار کرده ایم. ما به دنبال احیای کارخانه ابریشم منطقه که حدود ۲۵ سال است تعطیل مانده، هستیم. امید است تا با همکاری کمک شود هر چه سریعتر این کارخانه راه اندازی شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنرمندان، خبرنگاران، ورزشکاران و کارگران روزمزد در شرایط کرونایی روزهای سختی را سپری می کنند دولت باید به حقوق این عزیزان توجه کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *