کمالوند: اصلا دوست ندارم درباره استقلال حرف بزنم!

کمالوند: اصلا دوست ندارم درباره استقلال حرف بزنم!

سرمربی سایپا و دستیار سابق فرهاد مجیدی با خودداری از صحبت درباره داربی تهران و عملکرد استقلال، این جمله را گفت که شاگردان مجیدی در این دیدار خوب بازی کردند و مستحق شکست نبودند.

به گزارش سادس، فراز کمالوند، سرمربی سایپا با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پیکان گفت: وضعیت سایپا خوب نیست. جزو دو تیم پایین جدول هستیم. تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که سایپا را در لیگ برتر حذف کنیم. کارمان سخت است اما دور از دسترس نیست. بازی با پیکان سخت است. آن‌ها کادرفنی خوب دارند و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کردند. امیدوارم با یک بازی کم اشتباه به سه امتیاز بازی فردا برسیم.

سرمربی سایپا با اشاره به اشتباهات داوری در هفته های گذشته و تاثیرگذاری رو رقم خوردن نتایج مسابقات اظهار کرد: بحث کلی و اساسی و خواهش من از کمیته‌های صیانت، حراست، داوران و … این است که امتیاز مسابقات به تیم‌های شایسته برسد. در هفته‌های اخیر خیلی از نتایج با اشتباهات داوری رقم خورده است. یک تیم ته جدولی با اشتباهات داوری بالا آمده و یک تیم به همین دلیل به ته جدول رسیده است.

وی با اشاره به اشتباهات داوری در بازی‌های اخیر نساجی که به سود این تیم تمام شده است گفت: در بازی نساجی و سایپا یک پنالتی صددرصد برای تیم‌ما اعلام نشده است و سه امتیاز به رقیب مستقیم‌مان رسید. در بازی دیروز فولاد و نساجی هم اشتباهات داوری وجود داشت و نمی توان گفت فقط فولاد متضرر شد چرا که ما هم یکی از تیم‌های ذی نفع هستیم. کمیته داوران نسبت به این موارد دقت کند.

کمالوند تاکید کرد: داوران عزیز اگر اشتباه سهوی هم دارند، دقت کنند. هفته قبل بازیکن ما در عرض دو دقیقه و بیست و سه ثانیه دو کارت زرد گرفت و اخراج شد. در دیداری که می‌توانستیم بعد از هشت هفته به پیروزی برسیم، مساوی کردیم. دو امتیاز از ما کسر شد و معادلات پایین جدول را بهم ریخت. همه دست به دست هم بدهند که نتیجه در داخل زمین تعیین شود و داوری در سرنوشت تیم‌ها تاثیر نگذارد. من به ذوب‌آهن و نساجی احترام می‌گذارم. مربیان و مدیران این دو تیم دوستان من هستند اما طوری نباشد که تیمی متضرر شود.

وی افزود: تمام توان خودمان را به کار می‌گیریم که در داربی خودروسازها پیروز شویم. از شخص خداداد افشاریان (سرپرست کمیته داوران) می‌خواهم به اشتباهات داوری رسیدگی کند و نگذارد حق کسی از حیث داوری زیرسوال برود و یک سوت و یک پرچم سرنوشت تیمی را عوض می کند.

سرمربی سایپا درباره داربی ۹۵ تهران و شکست استقلال مقابل پرسپولیس اظهار کرد: داربی دیروز را تماشا کردم اما نمی‌خواهم درباره استقلال صحبت کنم. اصلا دوست ندارم درباره استقلال حرف بزنم اما یک نکته را بگویم. بحثی را مطرح کردند که من به خاطر پول به سایپا رفتم. قرارداد من در سازمان لیگ وجود دارد. قراردادم در استقلال بیش از سایپا بود. در حال حاضر دوست خوبم (فرهاد مجیدی) سرمربی استقلال است و به نظرم تیمش (در داربی) خوب بازی کرد و مستحق شکست نبود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *