بهترین لیگ فوتسال چند سال اخیر را شاهد بودیم

بهترین لیگ فوتسال چند سال اخیر را شاهد بودیم

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: از نظر کیفی بهترین لیگ چند سال اخیر را شاهد بودیم، چرا که قهرمان در لحظه آخر مشخص شد و این نشانگر کیفیت فنی تیم‌ها است.

فرهاد کشاورزی امروز (پنجشنبه- ۲۳ اردیبهشت) پس از باخت ۳ بر یک تیمش مقابل گیتی‌پسنداصفهان در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: این فصل ۴ بازی با گیتی‌پسند انجام دادیم، فارغ از نتیجه به دنبال بالا بردن کیفیت فنی تیم خودمان بودیم، چرا که تیم جوانی داریم و بارها گفته‌ام زیرساخت‌های خود را برای سال آینده آماده می‌کنیم. جوانان خوبی را در تیم داریم که آن‌ها را برای آینده پرورش می‌دهیم.

وی افزود: خوشحال هستم در مقابل بهترین‌های فوتسال ایران و آسیا توانستند فوتسال خوبی را به نمایش بگذارند و اینکه توانستیم توانایی‌های خود و سبک‌های مختلف فوتسال را به نمایش بگذاریم راضی کننده بود. امیدوارم این روند در فصل آینده با پوشش نقاط ضعفی که داریم و برطرف کردن آن‌ها منجر به گرفتن نتایج خوبی شود.

به گزارش سادس، سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز تصریح کرد: در بازی امروز پنج نفر از ترکیب اصلی خود را نداشتیم، در زمانی که گل دوم را خوردیم ۴بازیکن حاضر در زمین ۱۹ ساله بودند. به آن‌ها اعتماد کردم و نشان دادیم که فوتسال ایران در حال تولید بازیکنان خوب فنی است و فقط کافی است فضا را برای آن‌ها فراهم کنیم تا خود را نشان داده و به فوتسال ایران معرفی شوند.

وی با تبریک به مجموعه گیتی‌پسند، گفت: به استاد و دوستم وحید شمسایی و همکارانش خسته نباشید، می‌گویم و آرزوی موفقیت برای آن‌ها دارم، به هرحال لیگ‌برتر فارغ از هر اتفاقی که رخ داد از نظر کیفی بهترین لیگ چند سال اخیر بود، چرا که قهرمان در لحظه آخر مشخص شد و این نشانگر کیفیت فنی تیم‌ها است. به آرش جابری و همکارانش در سازمان لیگ نیز تبریک می‌گویم که در این شرایط سخت کرونایی توانستند لیگ را منظم برگزار کنند.

وی اضافه کرد: به تیم خوب و جوان خودم نیز تبریک و خسته نباشد می‌گویم، همچنین کادر فنی، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه که خیلی سخت شرایط را برای تیم ما فراهم کردند تا بتوانیم عملکرد خوبی در طول این فصل لیگ برتر داشته باشیم، سال آینده ما به دنبال این هستیم که یک تیم با شخصیت درست کنیم تا روی سکوهای اول تا سوم قرار بگیرد، زیر ساخت‌ های لازم تیم مقاومت امسال ساخته شد.

کشاورزی در خصوص کیفیت داوری‌های این فصل لیگ برتر گفت: البته این مساله را باید اساتید داوری ارزیابی کنند، اما من به عنوان کسی که از خانواده فوتسال هستم می‌گویم واقعا اتفاقات تاثیرگذاری در بازی‌های ما رخ داد. ارادت خاصی به داوران دارم، اما فکر می‌کنم همان‌گونه که من به بازیکن جوانی اعتماد می‌کنم و می‌بینم خوب در نمی‌آید، در بین داوران چند داور نتوانستند شرایط برتر بودن در لیگ برتری را داشته باشند که جای برترین‌ها است. ما بهترین داوران آسیا را داریم، امیدوارم فصل آینده شرایط بهتری را داشته باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *