یک جام و ۳ مدعی/ ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتسال

یک جام و ۳ مدعی/ ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتسال

چهره قهرمان این فصل لیگ برتر فوتسال امروز مشخص می شود.

به گزارش سادس، سوت پایانی لیگ برتر فوتسال در گروه مدعیان امروز (پنجشنبه) به صدا در خواهد آمد و چهره قهرمان این دوره از مسابقات مشخص خواهد شد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فوتسال سه جام در اصفهان، مشهد و تبریز برای قهرمان در نظر گرفته شده و باید دید در نهایت کدام یک از سه تیمی که از شانس قهرمانی برخوردارند این جام را بالای سر خواهند برد.

۳ تیم و ۳ شانس:

۱- مس سونگون- ۱۹ امتیاز- تفاضل گل +۸

مسی‌ها با کسب ۱۹ امتیاز از بیشترین شانس برای قهرمانی در این فصل برخوردار هستند. نارنجی پوشان تبریزی که در سه دوره اخیر لیگ برتر نیز جام قهرمانی را بالای سر بردند برای پوکر قهرمانی تنها نیاز به شکست دادن کراپ الوند دارند که با وجود بی انگیزه بودن، می خواهد جایگاه چهارمی خود را حفظ کند. هر نتیجه ای به جز پیروزی برای مس،قهرمانی این تیم را تهدید می کند.

۲- گیتی پسند اصفهان- ۱۷ امتیاز- تفاضل گل +۱۳

شاگردان وحید شمسایی در بازی رفت مقابل مقاومت البرز به تساوی رسیدند و شاید حسرت همین دو امتیاز را بخورند. با این حال این تیم در بازی هفته پایانی خود ناامید نیست و منتظر شنیدن اخبار خوب از تبریز است. اگر مسی ها در مسابقه با کراپ الوند امتیاز از دست بدهند گیتی پسند با شکست مقاومت البرز می‌تواند پس از سال‌ها جام قهرمانی را بالای سر برده و به پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتسال تبدیل شود.

 ۳- سن ایچ ساوه – ۱۷ امتیاز- تفاضل گل +۲

تیمی که کمتر کسی روی آن به عنوان قهرمانی حساب می کرد همین هفته قبل می توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما شکست خانگی مقابل گیتی‌پسند شانس تیم اصغری مقدم را بسیار کم کرد. این تیم برای قهرمانی نیاز به امتیاز از دست دادن هر دو تیم مس سونگون و گیتی پسند در بازی خانگی مقابل حریفان خود دارد و البته خودش باید فرش آرا در مشهد شکست دهد تا قهرمان شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *