نماینده بهشهر: مردم از سفرهای تفریحی در ایام عید فطر پرهیز کنند

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشدار کارشناسان در خصوص انجام سفرها در ایام عید فطر، تاکید کرد: متاسفانه ما دیدیم که رفتار خلاف نظر کارشناسان در ایام نوروز وضعیت را به کجا رساند فلذا از مردم تقاضا داریم که نسبت به نظر کارشناسان این حوزه بی تفاوت نباشند.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با سادس، با اشاره به ضرورت توجه به دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از رفتن به سفر در ایام عید فطر، بیان کرد: در تجربه یک سال گذشته کاملا عیان شد که بدون همکاری مردم در رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی کنترل این بیماری ممکن نخواهد بود. ما برای نجات جان خود و عزیزانمان و حفظ سلامت جامعه راهی جز اجرای دقیق دستورالعمل هایی که برخاسته از نگاه کارشناسان است، نداریم.

وی در ادامه اظهار کرد: یکایک شهروندان در برابر جان خود و عزیزانشان مسئول هستند و امروز ثابت شده پیشگیری موثرترین راه برای حفظ سلامت جامعه است. قبل از واکسن و قبل از دارو این خود ما هستیم که می توانیم به سلامت خودمان کمک کنیم. در هر برهه زمانی که رعایت پروتکل ها کمرنگ شد تبعات آن را با از دست دادن عزیزانمان و تعطیلی مشاغل مختلف دیدیم.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز نیز همه کارشناسان نسبت به ایام تعطیلات عید فطر هشدار داده اند. مردم از گذشته علاقه مند بودند که در این اعیاد به سفر رفته و یا دورهمی برپا کنند، اما جان آدمی از هرچیزی مهم تر است. از مردم خواهش می کنیم در ایام نیز پروتکل ها را با جدیت دنبال کرده و از رفتن به سفر پرهیز کنند. ان شاءالله فرصت مسافرت نیز در آینده فراهم خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه ما دیدیم که رفتار خلاف نظر کارشناسان در ایام نوروز وضعیت را به کجا رساند و میزان فوتی های ما روزانه به ۵۰۰ نفر نیز نزدیک شد. امروز خوشبختانه با تلاش کادر درمان و همکاری مردم موج چهارم روند نزولی پیدا کرده و در حال کنترل است. از مردم تقاضا داریم که با بی احتیاطی در ایام عید فطر روند نزولی موج چهارم را برهم نزنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *