تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار ⁧‫غزه‬⁩ و کشتار غیرنظامیان مصداق جنایت جنگی است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار ⁧‫غزه‬⁩ و کشتار غیرنظامیان را مصداق جنایت جنگی عنوان کرد.

به گزارش سادس، ابراهیم رضایی در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به یورش‌های اخیر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در توییتی نوشت:

« تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار ⁧‫غزه‬⁩ و کشتار غیرنظامیان مصداق جنایت جنگی است. تا آخرین قطره خون در کنار برادران فلسطینی هستیم.»

علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش های مجلس نیز نوشت:

«دوران انجام تجاوزات بی هزینه برای غاصبان صهیونیست پایان یافته و موشک در کنار سنگ، راه را برای زوال شیشه عمر رژیم کودک کش هموار نموده است.

هزاران درود و سلام بر غیرت حافظان مسجد الاقصی و زنده باد آرمان آزادی قدس شریف که قله آمال و آرزوی مظلومان و مسلمانان جهان است.»

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان نیز در واکنش به این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در توییتی نوشته بود که «حمله به مسجد الاقصی و کشتن نمازگزاران و هتک حرمت مقدسات دینی، بزرگترین دلیل بر ماهیت نژادپرستانه و مجرمانه این رژیم غاصب است که همواره دلیل اساسی از بین رفتن امنیت و آرامش و ثبات در این منطقه بوده است. در اینجا تاکید می کنم تنها راه حل عادلانه قضیه فلسطین، ارجاع به اراده فرزندان واقعی این سرزمین و برگزاری همه‌پرسی است.»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *