وقتی فدراسیون بدنسازی مدعی یک مسابقه تلویزیونی می‌شود!

وقتی فدراسیون بدنسازی مدعی یک مسابقه تلویزیونی می‌شود!

فدراسیون بدنسازی در حالی مدعی توافق دو جانبه با صدا و سیما برای پخش مسابقه‌ای تحت عنوان “تهمتن” شده که عوامل این برنامه این موضوع را انکار کرده‌اند!

به گزارش سادس، در روزهای اخیر فدراسیون بدنسازی از توافق دو جانبه با صدا و سیما برای تدارک و پخش مسابقه‌ای تحت عنوان “تهمتن” از شبکه نسیم خبر داد و اعلام کرد ورزشکاران پس از حضور در آزمون این فدراسیون می‌توانند در این مسابقه تلویزیونی شرکت کنند.

بر همین اساس سرپرست انجمن بدنسازی این فدراسیون در مصاحبه‌ای که یازدهم اردیبهشت بر روی سایت فدراسیون قرار گرفت، اعلام کرد: “طبق توافق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و صداوسیما، مسابقه تهمتن بین ورزشکارانی که از طرف فدراسیون بدنسازی معرفی شوند، برگزار خواهد شد. این اتفاق خوشحال کننده‌ای به شمار می‌رود که با پخش این برنامه، پای بدنسازها و فیتنس کارها که آمادگی جسمانی بالایی دارند، به تلویزیون باز خواهد شد. به همین منظور لازم است از افراد داوطلب در این رقابت، آزمون‌های ورودی گرفته شود.”
در ادامه نیز تیزر مربوط به انجام آزمون ورودی از ورزشکاران با لوگوی فدراسیون و حامی مالی‌اش نیز منتشر شد.

حال با گذشت چند روز از اعلام رسمی فدراسیون بدنسازی، رضا نصیری، تهیه کننده و کارگردان مسابقه تلویزیونی”تهمتن” درباره اعلام رسمی فدراسیون بدنسازی مبنی بر این که این برنامه بر اساس قرارداد فدراسیون بدنسازی و صدا و سیما تهیه و پخش می‌شود، گفت:” به هیچ عنوان این طور نیست. تمام فدراسیون‌های ورزشی می‌توانند درگیر این مسابقه شوند و ورزشکاران خود را به ما معرفی کنند، اما در نهایت انتخاب با تیم برنامه‌ساز است و فدراسیون‌ها تنها می‌توانند نقش مشورتی داشته باشند. حتی افرادی هم که در قالب هیچ فدراسیون ورزشی فعالیت نکرده باشند نیز می‌توانند در این مسابقه خود را محک بزنند؛ حتی یک کشاورز در دورترین نقطه کشور.”

او تاکید کرده فدراسیون بدنسازی نیز همانند دیگر فدراسیون‌ها تنها می‌تواند ورزشکارانی را برای حضور در این مسابقه معرفی کند و حتی برگزاری آزمون و انتخاب این که کدام یک از ورزشکاران در مسابقه حاضر شوند بر عهده عوامل برگزاری مسابقه است.

حال مشخص نیست چرا مسوولان فدراسیون بدنسازی مدعی قرارداد دو طرفه و انحصاری با صدا و سیما برای تهیه و پخش این مسابقه تلویزیونی شده‌اند؟

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *