علیپور:از مظلوم نمایی تیم فوتسال کوثر در قبال حواشی تاسف می خورم

علیپور:از مظلوم نمایی تیم فوتسال کوثر در قبال حواشی تاسف می خورم

سرمربی تیم فوتسال اهورای بهبهان در مورد حواشی انتهای بازی این تیم با کوثر اصفهان گفت: واقعا پشیمان هستیم که همه تلاش خود را کردیم تا بازیکنان و کادر کوثر را کنترل کنیم که بیش از این با داوران و نیروی انتظامی درگیر نشوند و مشکلی برایشان پیش نیاید.

محسن علیپور سرمربی تیم فوتسال اهورای بهبهان در گفتگو با سادس در مورد پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال کوثر اصفهان در پلی آف لیگ برتر فوتسال گفت: از قبل آماده یک بازی سنگین و حساس بودیم و در این چند روز سعی کردیم بازیکنان و مجموعه را از  لحاظ روحی روانی در سطح بالایی قرار بدهیم. خدا را شاکرم که در این بازی بازیکنان با انگیزه بالا و خودباوری و تلاشی که انجام دادند توانستند در طول بازی نبض کار را در اختیار بگیرند و حریف را تحت فشار قرار بدهند. به هرحال تلاش تا ثانیه آخر شعار بچه های ماست و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز حساس را کسب کرده و برای دیدارهای بعد آماده شویم.

وی در مورد اینکه کادر فنی کوثر در مصاحبه خود به شدت داوران را به باد انتقاد گرفته اند اظهار داشت: این مصاحبه ها و انتقاداتی که داشته اند به دلیل نتیجه و فشار بازی بوده است و به همین دلیل از دایره انصاف خارج شده اند و میزبانی و داوری را هدف قرار داده اند. در طول هفته گذشته و پس از بازی برگشت چند صحنه اوت و کرنر و خطای میانه زمین را در فضای مجازی قرار دادند که از این طریق داوران را تحت فشار قرار بدهند. از دید ما این تفکر و اتفاقات بسیار زشت و زننده است.

علیپور در مورد اتفاقات انتهای بازی و اینکه کوثری ها مدعی شدند هم کتک خوردند و هم عذرخواهی کردند اذعان داشت: هم تاسف خوردم و هم تعجب کردم بابت این چنین مظلوم نمایی و گفتار سراسر کذب. واقعا پشیمان هستیم که همه تلاش خود را کردیم تا بازیکنان و کادر کوثر را کنترل کنیم که بیش از این با داوران و نیروی انتظامی درگیر نشوند و مشکلی برایشان پیش نیاید. اگر دخالت ما نبود قطعا کار به جاهای باریکتری کشیده می شد و به جای تشکر این چنین رفتار می کنند.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *