تعداد قربانیان کرونا در آمریکا بیش از آمارهای رسمی است

کارشناس ارشد بیماریهای عفونی در آمریکا گفت: آمار دقیق قربانیان کروناویروس در این کشور حدود ۹۰۰ هزار نفر است.

به گزارش سادس، دکتر “آنتونی فائوچی” کارشناس ارشد بیماریهای عفونی در آمریکا در اظهاراتی گفته است که شمار دقیق قربانیان کروناویروس در این کشور بسیار بالاتر از آمارهای رسمی گزارش شده است.

آمارهای دانشگاه جانز هاپکینز از مجموع موارد فوتی کرونا در ایالات متحده، فوت بیش از ۵۸۱ هزار و ۷۰۰ نفر است هرچند مدیر مرکز ملی آلرژی و بیماریهای عفونی آمریکا معتقد است شکی نیست که آمارهای اعلام شده کمتر از رقم واقعی است و تعداد دقیق فوتی ها بیشتر است.

وی به بررسی “موسسه ارزیابی سلامت” در دانشگاه واشنگتن اشاره کرده که از احتمال فوت حدود ۹۰۰ هزار آمریکایی بر اثر کروناویروس خبر داده است.

از زمان آغاز همه گیری بیماری کووید-۱۹ در ایالات متحده، این کشور بیشترین آمار مبتلایان و فوتی ها را در جهان داشته و بیش از ۳۲ میلیون نفر در این کشور به کروناویروس آلوده شده اند.

به گزارش سادس به نقل از اسپوتنیک نیوز، ماه گذشته فائوچی با هشدار نسبت به اینکه آمریکا در آستانه موج دیگری از کروناویروس قرار دارد، گفته بود: اشتباه است که مردم در خودداری از استفاده از ماسک و عدم رعایت فاصله فیزیکی عجله کنند چرا که هنوز هدف تعیین شده در برنامه واکسیناسیون محقق نشده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *