جوکار: فضای انتخابات به نفع جریان انقلابی خواهد بود

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن در تلاش است در فضای انتخاباتی موجود با تکیه بر وضعیت معیشتی جامعه مردم را از صندوق رای ناامید کند اما در روزهای آینده این فضای انتخاباتی تغییرات اساسی خواهد کرد.

محمد صالح جوکار در گفت وگو با سادس، در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور، بیان کرد: مانند دوره های قبل شاهد یک سری اقدامات و عملیات روانی از سوی کشورهای دیگر به منظور القای ناامیدی و مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اما اتفاقی که در این دوره رخ داده این است که بحث معیشت و وضعیت اقتصادی مردم به دنبال سوء مدیریت از یک سو و تحریم های ظالمانه از سوی دیگر منجر به ابزاری برای سوءاستفاده دشمنان به منظور ایجاد فاصله بین مردم و نظام شده است. ما هرچه جلوتر رفته و به تاریخ برگزاری انتخابات نزدیک تر شویم این فضا تغییرات اساسی خواهد کرد که بنظر می رسد به نفع جریان انقلابی خواهد بود.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: اینکه آیا در این دوره رقابت ها نیز شاهد شکل گیری فضای دوقطبی خواهیم بود پاسخش مثبت است و قطعا چنین فضایی شکل خواهد گرفت. کاندیداها از هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب حضور دارند و شکل گیری این فضای دو قطبی باز می گردد به گفتمان هایی که حاکم خواهد شد و عملکردی که از هر دو جناح تاکنون شاهد بوده ایم.

جوکار در پایان تاکید کرد: اما آنچه که واضح است در این فضای رقابتی قطعا مردم تصمیم نهایی را خواهند گرفت و به نظر می رسد باتوجه به ضعف عملکردی که جریان اصلاح طلب داشته و نتوانسته آنطور که باید و شاید مطالبات مردم را پاسخ دهد، چندان در این رقابت موفق نخواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *