پوچتینو: شایسته‌ی بیشتر از این بودیم

پوچتینو: شایسته‌ی بیشتر از این بودیم

سرمربی پاری سن ژرمن تیمش را شایسته حذف از لیگ قهرمانان اروپا نمی داند. او از شکست برابر سیتی بسیار ناراحت است.

به گزارش سادس و به نقل از RMC، دو تیم منچستر سیتی و پاری سن ژرمن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه الاتحاد به مصاف هم رفتند و این سیتیزن ها بودند که با دو گل به پیروزی دست پیدا کردند تا برای نخستین بار در تاریخ خود راهی فینال شوند.

پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: با نگاهی به هر دو دیدار رفت و برگشت می توان به خوبی پی برد که ما برابری تیمی که استاد مالکیت توپ است توپ و میدان را در اختیار داشتیم. در چنین دیدارهایی باید در زمان های مناسب گلزنی کرد. من به تیمم افتخار می کنم و به سیتی هم به خاطر فینالیست شدن تبریک می گویم.

او ادامه داد: احساس ناراحتی و تلخ کامی داریم چرا که ما شایسته دستاورد بزرگ تری بودیم. منچستر سیتی بهتر از ما از فرصت های خود بهره گرفت و به همین خاطر هم به پیروزی رسید. طبیعی است که من ناراحت باشم چرا که هدف ما صعود به فینال و قهرمانی بود. ما توانستیم بایرن مونیخ و بارسلونا را حذف کنیم با این حال به فینال نرسیدیم و این ناراحت کننده است.

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن ادامه داد: باوجود حذف شدن باید آرامش خود را حفظ کرد. ما تسلیم نشدیم و بازیکنان تا پایان جنگیدند. باوجود آنکه تقریبا ۳۵-۴۰ دقیقه ۱۰ نفره بودیم بازهم برای زدن گل تلاش کردیم و این ستودنی است. ما به فینال صعود نکردیم اما شک نکنید که فصل بعد قوی تر برخواهیم گشت. اکنون باید نهایت تمرکز خود را روی لیگ داخلی گذاریم و در بازی های باقیمانده به پیروزی برسیم.

او درباره توهین داور بازی به بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان چیزهای در این زمینه به من گفتند اما این باعث تغییر نتیجه نمی شود.باید بهتر از قبل شویم و دست از تلاش برنداریم. سطح کیفی تیم برابر سیتی ما را به آینده امیدوار می کند. بدون شک هواداران ناراحت هستند ما هم ناراحت هستیم با این حال همه تلاش خود را به کار گرفتیم. احتمال شکست در فوتبال وجود دارد با این حال من به بازیکنانم افتخار می کنم.

منچستر سیتی در دیدار رفت هم توانسته بود که با نتیجه دو بر یک پاری سن ژرمن را شکست دهد تا در مجموع با نتیجه ۴ بر یک به فینال راه پیدا کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *