مشارکت حداکثری در انتخابات مخالفین را از رسیدن به اهداف خود نا امید می‌کند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام موجودیت کاندیداهای مختلف برای حضور در انتخابات پیش رو، تاکید کرد: فضای رقابت انتخاباتی باید به سمتی حرکت کند که مردم را برای مشارکت در انتخابات با خود همراه ساخته و زمینه انتخاب صحیح را فراهم کند.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با سادس، در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور بیان کرد: ما شاهد هستیم که قبل از آغاز رسمی ثبت نام کاندیداها رقابت های انتخاباتی در حال شکل گیری است و کاندیداهای متعددی از جریان های سیاسی و یا به صورت مستقل اعلام موجودیت کرده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: فضای تبلیغاتی نیز در حال شکل گیری است و کاندیداها رقابت های خود را در فضاهای مجازی آغاز کرده اند. انتظار می رود بعد از ثبت نام رسمی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان رقابت ها پرشورتر و گسترده تر شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس تصریح کرد: اما باید توجه داشت که در فضای رقابتی، کاندیداها باید از منفی بافی، تخریب، تهمت و افترا دوری کرده و رقابتی کارشناسی برای پیدا کردن راهکاری برای حل مشکلات کشور داشته باشند. باید تلاش کرد تا با شکل گیری بستر مناسب رقابتی فضای مناسبی برای مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب فردی صالح و کارآمد فراهم شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه درباره چالش های انتخابات پیش رو بیان کرد: چالش اصلی در انتخابات مشکلاتی است که در زندگی روزمره مردم دیده شده و این روزها مردم را در تنگنا قرار داده است. از شیوع کرونا گرفته تا مشکلات معیشتی همگی بخشی از فشارهایی است که بر مردم تحمیل شده است.

فیروزی پوربادی افزود: فضای انتخاباتی باید به سمتی حرکت کند که مردم را برای مشارکت در انتخابات با خود همراه ساخته و زمینه انتخاب صحیح را فراهم کند. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث تقویت پایه های نظام شده و مخالفین را از رسیدن به اهداف خود ناامید می سازد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *