چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در فارس آغاز شد

سادس/فارس مسئول بسیج سازندگی استان فارس از آغاز مرحله چهارم رزمایش کمک‌های مومنانه در این استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار اسماعیل قزل سفلی، گفت: در استان فارس با کمک خیرین عزیز، نهاد های حمایتی، دستگاه های اجرایی، دولتی و غیر دولتی، رده های بسیج و گروه های جهادی تا کنون سه مرحله رزمایش در قالب 10 مقطع در سال ۹۹ برگزار شده است و مقطع اول چهارمین مرحله رزمایش در سال 1400 با آغاز ماه مبارک رمضان شروع شده که در این مرحله تمرکز رزمایش کمک های مومنانه بر بسته معیشتی و آزاد سازی زندانیان است.

به گزارش سادس به نقل از بسیج سازندگی فارس، قزل سفلی ادامه داد: در دهه اول ماه مبارک رمضان با مشارکت آحاد مردم و خیرین عزیز، نهاد های حمایتی، دستگاه های اجرایی، دستگاه های دولتی و غیر دولتی، رده های بسیج و گروه های جهادی 117 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

دبیر قرارگاه مواسات و همدلی استان فارس اضافه کرد: به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)، شب های عزیز قدر و هفته بسیج سازندگی دومین مقطع از چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه با عنوان “سفره کریمانه اهل بیت” در بیش از 40 نقطه از استان به صورت همزمان و با محوریت نواحی بسیج و گروههای جهادی آغاز خواهد شد.

قزل سفلی افزود: در همین راستا 11 اردیبهشت ماه همزمان با 18 ماه مبارک رمضان در شیراز به صورت همزمان این رزمایش در 5 نقطه در سومین حرم اهل بیت توسط نواحی ۵ گانه شیراز و همزمان در همه شهرستان ها با محوریت سایر نواحی بسیج و گروه های جهادی به صورت متمرکز و غیر متمرکز برگزار میشود و تلاش خواهد شد تا در آستانه شب های عزیز قدر، بسته های بهداشتی و معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شود.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس اظهار کرد: پیش بینی می شود در این مرحله با مشارکت خیرین عزیز و با محوریت رده های بسیج و گروه های جهادی بیش از 200 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع گردد.

وی با اشاره به این که رزمایش های مورد اشاره با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور جمع بسیار محدود مسئولین مرتبط انجام خواهد شد، افزود: نهضت کمک های مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت و خیرین، بسیجیان عزیز فارس در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت تسکین و کاهش آلام مردم در این شرایط سخت اقتصادی بویژه آسیب دیدگان ناشی از کرونا تا از بین رفتن این ویروس منحوس در کنار مردم خواهند ماند.

دبیر قرارگاه مواسات و همدلی استان فارس به رزمایش نذر رهایی جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد اشاره و اضافه کرد: در چهارمین مرحله از رزمایش نذر رهایی 110 زندانی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) و شب های عزیز قدر آزاد خواهند شد و این برنامه به خاطر شرایط کرونایی با اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا لغو شد و در چند روز آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *