خان‌محمدی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود/ نمی‌توان پرسپولیس را شکست داد

خان‌محمدی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود/ نمی‌توان پرسپولیس را شکست داد

یک بازیکن پیشین تیم فوبتال پرسپولیس معتقد است این تیم می‌تواند به قهرمانی آسیا برسد.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با سادس، درباره پیروزی ۴ بر ۲ پرسپولیس برابر الریان قطر اظهار کرد: بازی آخر بود و پرسپولیس باید برابر تیم الریان به برتری می‌رسید تا به عنوان تیم صدرنشین صعود می‌کرد. فکر می‌کنم پرسپولیس بازی خوبی را به  نمایش کذاشت و شایسته پیروزی برابر الریان بود. با این که تیم به پیروزی رسید، اما ایراداتی در خط دفاع وجود دارد که باید برطرف شود. البته نبود برخی نفرات در خط هافبک و دفاع تیم هم در این ایرادات بی تاثیر نبود.

او افزود: پرسپولیس دو بار روی دو ریباند گل خورد که این نشان می‌دهد دفاع پرسپولیس تمرکز لازم را نداشت و نبود برخی نفرات هم کاملا مشهود بود. با این  حال عملکرد خط حمله پرسپولیس واقعا قابل تحسین است چراکه بعد از دریافت گل، دوباره دروازه حریف را باز کردند و اجازه ندادند تیم تحت فشار قرار بگیرد.

این بازیکن پیشین پرسپولیس هم‌چنین گفت: الریان تیمی در سطح السد در قطر است و فاصله زیادی میان این دو تیم نیست. الوحده هم واقعا تیم خوبی در این رقابت‌ها نشان داد. تیم‌هایی که به این رقابت‌ها آمدند از بهترین‌های کشور خودشان هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین بی‌انصافی است بگوییم که گروه پرسپولیس ضعیف بوده است.

خان محمدی در ادامه گفت: پرسپولیس سعی دارد فوتبال مالکانه ارائه بدهد و تیمی که فوتبال مالکانه بازی می‌کند، در خط دفاع دچار مشکل می‌شود و روی ضد حملات ضعف نشان می‌دهد. پرسپولیس در فاز دفاعی گاهی دچار مشکل می‌شود که باید آقای گل‌محمدی این نقیصه را هم برطرف کند تا تیم به آن چه که شایسته آن است، برسد.

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در آسیا هم گفت: با این شرایط تیمی نمی‌تواند پرسپولیس را شکست دهد و فقط بازی با تیم‌های شرق آسیا کمی دشوار خواهد بود. البته پرسپولس تجربه بازی در فینال را هم دارد می‌تواند با صعود به فینال، این‌بار به قهرمانی برسد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *