محمود فکری را باتوجه به پیشینه‌اش انتخاب کردیم/ بیشترین پرداختی را به تیم داشته‌ایم

محمود فکری را باتوجه به پیشینه‌اش انتخاب کردیم/ بیشترین پرداختی را به تیم داشته‌ایم

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان می‌گوید از شرایط تیم و کادرفنی جدید راضی است و امیدوار است نفتی‌ها به رده‌های بالاتری در لیگ دست پیدا کنند.

محمد نظری در گفت‌وگو با سادس درباره بهبود وضعیت نفتی‌ها پس از حضور محمود فکری اظهار کرد: این تیم ابتدای فصل توسط مجتبی حسینی به خوبی بسته شد و تا نیم فصل اول نتایج قابل قبولی با این مربی گرفت اما با رفتن حسینی، متاسفانه تیم دچار افت و برخی مشکلات شد. پس از آن‌ باتوجه به این‌که هواداران تیم ما درخواست کرده بودند که یک مربی بومی جذب کنیم، ما هم داریوش یزدی را آوردیم اما متاسفانه دیدیم نتایج خیلی خوب نیست.

فکری را با توجه به پیشینه‌اش انتخاب کردیم

او ادامه داد: دیدیم اگر فرصت‌ها را از دست دهیم ممکن است جزو گزینه‌های سقوط باشیم و به منطقه خطر نزدیک شویم. روی این حساب نتایج ضعیف را بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم با اولین گزینه‌مان یعنی محمود فکری مذاکره کنیم. با مذاکراتی که با او داشتیم به نتیجه رسیدیم که او را باتوجه به پیشینه‌ای که دارد به عنوان سرمربی تیم‌مان انتخاب کنیم که او هم پذیرفت و این مسئولیت را به عهده گرفت. او و کادرفنی‌اش پس از سه چهار جلسه تمرین با نفت به اصفهان رفتند و توانستند سپاهان صدرجدولی را در خانه خود متوقف کنند.

از شرایط تیم و کادرفنی جدید راضی هستیم

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که خداراشکر در بازی بعد هم مقابل تیم شگفتی ساز مس رفسنجان پیروز شدیم، گفت: در این دو بازی نتایج بسیار رضایت بخش بود و ما از شرایط تیم و کادرفنی جدید راضی هستیم. تیم در این روزها در تهران اردو برگزار کرده است و دارد آماده می‌شود تا به روزهای اوجش نزدیک شود. تیم‌مان ان‌شاءالله آماده می‌شود تا برای بازی پیش رویش مقابل فولاد قرار گیرد. بعد از آن هم با ماشین سازی بازی داریم و ان‌شاءالله آماده می‌شویم که امتیازات خوبی از این بازی‌ها کسب کنیم.

بیشترین پرداختی را به اعضای تیم داشته‌ایم

او درباره مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند و وضعیت ما نسبت به خیلی از تیم‌های لیگ برتری بهتر است. دو روز است در جلسات مختلف با اسپانسرها در حال رایزنی هستم و پول‌های خیلی خوبی هم گرفتیم که در ادامه کار می‌توانیم پرداختی‌هایمان را انجام دهیم و بدهی‌هایمان را هم بپردازیم. تا امروز هم نزدیک به ۶۰ درصد به بازیکنان‌مان پرداختی داشتیم و یکی از تیم‌هایی هستیم که بیشترین پرداختی را به اعضای تیم داشته است.

در صورت رضایت مندی طرفین، فکری برای فصل بعد هم می‌ماند

نظری در پاسخ به این سوال که محمود فکری برای فصل آینده در جمع نفتی‌ها باقی می‌ماند یا خیر؟ عنوان کرد: ما تا پایان فصل با او توافق کردیم اما اگر رضایت مندی برای طرفین وجود داشته باشد، توافقاتی خواهیم کرد تا او برای فصل آینده نیز در کنار تیم ما باشد. البته باتوجه به شرایط مربیان در این سال‌ها، نمی‌شود به قاطعیت گفت و پیش بینی کرد اما باتوجه به بندی در قرارداد اگر طرفین از هم رضایت داشتند، او می‌تواند ادامه دهد و برای فصل بعدی هم از حضورش استفاده کنیم. فعلا برنامه‌مان این است که از منطقه خطر خارج شویم و ان‌شاءالله بتوانیم فصل را با رده‌های به مراتب بالاتری به پایان برسانیم.

هر تصمیمی که گرفتیم برای خوشحالی هواداران‌ بود

او اضافه کرد: تا امروز هر کاری که کردیم و هر تصمیمی که گرفتیم برای خوشحالی هواداران‌مان بود اما یک سری فراز و نشیب‌ها هم در طول فصل داشتیم که خداراشکر هواداران‌مان هماهنگ هستند و ما هم با آن‌ها هماهنگ هستیم. امیدوارم بتوانیم منسجم کار را جلو ببریم و خداراشکر توانستیم موفقیت‌هایی را هم به دست آوریم. ما با حضور محمود فکری توانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و امیدواریم در پایان فصل جایگاه مناسبی را به دست آوریم.

می‌خواهیم یک نماینده خوب برای استان‌مان باشیم

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان ادامه داد: تیم ما هوادران خون گرمی دارد اما بعد از جدایی حسینی این هواداران کمی ناراحت شدند. ما هم سعی کردیم به نظرات آن‌ها گوش دهیم و از مربی بومی استفاده کنیم. بعد از این که مربی بومی نتوانست نتیجه بگیرد تصمیم گرفتیم که بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و در ادامه لیگ هم یک نماینده خوب برای استان خوزستان باشیم. این کار با حمایت هواداران و حضور کادرفنی ان‌شاءالله شدنی است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *