رابط: به نفت آمدم تا بیشتر بازی کنم/ دست پر به استقلال برمی‌گردم

رابط: به نفت آمدم تا بیشتر بازی کنم/ دست پر به استقلال برمی‌گردم

هافبک نفت مسجدسلیمان گفت: با این هدف به نفت آمدم که بیشتر دیده شوم و موفقیت‌های بیشتری کسب کنم تا بتوانم دست پر به استقلال برمی‌گردم.

فردین رابط در گفت‌وگو با سادس درباره شرایط نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: من وقتی شنیدم محمود فکری به تیم ما آمد خیلی خوشحال شدم. او در استقلال که بود حواشی زیادی را تجربه کرد اما قسمت این بود که به تیم نفت بیاید و از وقتی در تیم ما حضور پیدا کرده، همه بازیکنان تیم با انگیزه‌تر و بهتر تمرین می‌کنند. من در ابتدای حضورم در نفت با داریوش یزدی کار کردم و بالاخره او هم زحمت کشید اما بعد از دو بازی رفت و محمود فکری سرمربی‌ ما شد. بعد از حضور آقای فکری یک برد و یک تساوی به دست آوردیم و شرایط‌مان در جدول بهتر شده است. بچه‌ها خیلی خوب دارند تلاش می‌کنند و خداراشکر شرایط خوبی داریم.

او ادامه داد: بچه‌های ما اکثرا جوان هستند. جوانانی که از تیم‌های پایه به نفت آمدند و انگیزه بالایی دارند تا خودشان را نشان دهند. جوان‌ترین تیم لیگ را داریم و اگر همین تیم اسمش مثلا سپاهان، استقلال یا پرسپولیس و یا هم اسم تیم‌های بالای جدولی بود جایگاهش در این‌جا قرار نداشت و قطعا رتبه‌های بالای جدول را به خودمان اختصاص می‌دادیم. خیلی از داوران به ضرر ما قضاوت می‌کنند چون اسم تیم ما نفت مسجدسلیمان است و جایی است که فقط اسم نفت را یدک می‌کشند.

هافبک نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که درست است به تازگی به این تیم آمدم اما هواداران این تیم و مردم خوب این شهر را دیدم و لذت بردم، گفت: به همین دلیل بازیکنان خیلی خوب دارند کار می‌کند و انگیزه لازم را برای نشان دادن خودشان دارند. من و همه بچه‌ها از شرایط راضی هستیم اما بالاخره زندگی کردن در مسجدسلیمان هم کمی سخت است. خیلی از اردوهای‌مان تهران برگزار می‌شود و این باعث می‌شود به آمادگی بهتری برسیم.

او درباره وضعیت خودش و هدفش از حضور در جمع نفتی‌ها عنوان کرد: خداراشکر در استقلال هم زیر نظر محمود فکری کار کردم و راضی بودم اما من به بازی کردن بیش‌تر نیاز داشتم. از کشور سوئد پیشنهاد داشتم اما باشگاه اجازه نداد و مجبور بودم یک گزینه داخلی را انتخاب کنم. از باشگاه‌های داخلی چند پیشنهاد خوب داشتم اما ترجیح دادم بیشتر بازی کنم و به همین دلیل نفت را انتخاب کردم. اینجا خداراشکر خوب است و برای تیم بازی می‌کنم.

رابط اضافه کرد: قراردادم قرضی و چهار ماهه است و ان‌شاءالله با قدرت به استقلال برمی‌گردم. با این هدف به نفت آمدم که در این تیم تلاش کنم و بیشتر دیده شوم و موفقیت‌های بیشتری کسب کنم تا بتوانم دست پر به استقلال برگردم و در خدمت هواداران این تیم باشم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *