شکست یک نیمه‌ای پرسپولیس برابر الوحده

شکست یک نیمه‌ای پرسپولیس برابر الوحده

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال الوحده و پرسپولیس با شکست نماینده ایران به پایان رسید.

به گزارش سادس، تیم‌های فوتبال الوحده امارات و پرسپولیس در دیداری از دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در گروه E، امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۹ به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید.

الوحده برای اینکه صعودش را از این گروه قطعی کند بازی را تهاجمی شروع کرد و بازیکنان این تیم اصطلاحا بالا بازی کردند و با پرس زیاد به خط دفاعی و هافبک پرسپولیس فشار آوردند.

این فشار زیاد بازیکنان الوحده در دقیقه ۶ باعث شد مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس اشتباه کنند و اجازه دهند تیم ماتائو از بین آن‌ها عبور و با یک شوت محکم از زاویه بسته برای تیمش گلزنی کند.

بعد از این گل پرسپولیس بود که به حریفش فشار آورد. بازیکنان پرسپولیس سعی کردند با پاسکاری‌های زیاد حریف را به اشتباه بیندازند و چند موقعیت نصفه و نیمه هم به دست آوردند اما به گل نرسیدند. بازیکنان الوحده بعد از اینکه فشار پرسپولیسی‌ها را کنترل کردند دوباره برای رسیدن به گل دوم تلاش کردند اما موفق نبودند، هرچند توانستند بازی را دوباره متعادل کنند.

در یکی از صحنه‌های مسابقه در دقیقه ۳۳ عمر خربین از وسط زمین توپ را روانه دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک با برگشتن به سمت دروازه‌اش توپ را به کرنر فرستاد.

در ادامه هم تلاش دو تیم برای رسیدن به گل نتیجه‌ای نداشت بازی با همان یک گل به پایان رسید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *