برای کسب مشارکت به قول هایی که دادیم عمل کنیم

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، عنوان کرد: ما باید به قول هایی که دادیم عمل کنیم تا مردم هم متقابلا به حاکمیت اعتماد داشته باشند.

جواد نیک بین در گفت و گو با سادس، با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: این حضور و مشارکت مردم به معنای اقتدار نظام و به معنای تایید حاکمیت است‌ و خود بیانگر پاییندی به آرمان های انقلاب می باشد، مردم با حضور و مشارکت خود در انتخابات می گویند ما پای خون شهدا ایستاده ایم و به یاوه گویی های آمریکا و رژیم صیهونیستی یک نه بزرگ می گوییم، پس این امر بسیار حائز اهمیت است، حضور اجتماعی و سیاسی مردم در هر کشوری دارای اهمیت ویژه ای می باشد و صرفا مختص به کشور ما نیست.

نماینده مردم کاشمر در مجلس در خصوص اینکه چگونه می توان انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات را برانگیخت؟ گفت: ما باید به قول هایی که دادیم عمل کنیم، مجلس، دولت، قوه قضاییه و به صورت کلی حاکمیت باید به فراهم ساختن مسائلی چون رفاه، معیشت و امنیت برای مردم توجه لازم را داشته باشند تا مردم هم متقابلا نسبت به حاکمیت اعتماد داشته و پای آرمان های آن حاکمیت بایستند.

وی اضافه کرد: معتقدم کشور در این چهل ساله دوم در حوزه عمل به یک تغییر اساسی نیاز دارد، اگر تغییر اساسی حداقل در تیم، برنامه ها و شعارهای هرکدام از کاندیداها احساس شود و مردم شاهد آن باشند حتما در پای صندوق های رای مشارکت حداکثری را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *