احتمال برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتبال هفت نفره به میزبانی ایران

احتمال برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتبال هفت نفره به میزبانی ایران

دبیر انجمن فوتبال هفت نفره گفت: پس از لغو مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره در اسپانیا به منظور حفظ آمادگی بازیکنان و رها نشدن آنها، به دنبال برگزاری تورنمنت دوستانه چهارجانبه در صورت موافقت فدراسیون و تایید میزبانی از سوی فدراسیون جهانی هستیم.

امین الله مانی در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره قرار بود مهرماه امسال با حضور ۱۶ تیم در اسپانیا برگزار شود که به دلیل تشدید بیماری کرونا و حفظ سلامتی ورزشکاران از سوی فدراسیون جهانی لغو و به سال ۲۰۲۲ موکول شد.

وی گفت: برای شناسایی فوتبالیست‌های هفت نفره و تشکیل تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی،  سال گذشته دو مرحله اردوی استعدادیابی برگزار کردیم که قرار بود نفرات برتر بعد از ماه مبارک رمضان به اولین اردوی آمادگی دعوت شوند.
دبیر انجمن فوتبال هفت نفره افزود: برای حفظ آمادگی بازیکنان شناسایی شده به دنبال برگزاری تورنمنت چهارجانبه دوستانه با کشورهای هلند، روسیه و اوکراین هستیم که البته برگزاری این مسابقه بستگی به موافقت فدراسیون جانبازان و معلولان و تایید آن از سوی فدراسیون جهانی دارد.

الله مانی خاطرنشان کرد: این تیم ۲ سال است که به دلیل دوری از مسابقات و تشکیل نشدن اردوها در بلاتکلیفی قرار دارد، تلاش ما بر این بود که با برگزاری ۲ مرحله استعدادیابی و شناسایی بازیکنان برتر دوباره فوتبال هفت نفره را مطرح کنیم که متاسفانه کرونا برنامه های این تیم را تحت الشعاع قرار داد.

وی گفت: اگر پیشنهاد برگزاری تورنمنت چهارجانبه مورد موافقت قرار بگیرد، اردوهای خود را که در ۶ مرحله پیش بینی شده بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهیم کرد، در غیر این صورت تیم رها شده و شرایط نامعلومی خواهد داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *