افزایش ملایم دما در کردستان

سادس/کردستان کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه دما در طول ساعات شب با شیب ملایم افزایش می یابد اعلام کرد که از امروز شنبه تا دوشنبه وضعیت جوی نسبتا پایدار است و طی امروز بیشینه دمای شهر سنندج به ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

ریحان امیدی راد در گفت و گو با خبرنگار سادس با اشاره به آخرین تحلیل خروجی مدل‌های عددی و نقشه های پیش یابی اظهار کرد که از امروز شنبه تا دوشنبه وضعیت جوی نسبتا پایدار است و تنها پدیده جوی وزش باد در ساعات بعد از ظهر و خیزش غبار محلی خواهد بود.

وی افزود که طی روز سه شنبه عبور یک موج بارشی موجب رگبار باران و رعد و برق، وزش گاهاً شدید باد و احتمال وقوع تگرگ خواهد شد.

کارشناس هواشناسی کردستان با بیان اینکه میزان بارندگی روز سه شنبه قابل ملاحظه نیست تصریح کرد که از بعد ازظهر روز چهارشنبه هوا مجدداً پایدار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دما در طول ساعات شب با شیب ملایم افزایش می یابد در پایان یادآور شد که بیشینه دما امروز در شهر سنندج ۳۰ درجه سانتیگراد، شهرهای سقز و قروه ۲۵ درجه سانتیگراد، شهر بیجار ۲۴ درجه سانتیگراد، شهر بانه ۲۶ درجه سانتیگراد و شهر کامیاران نیز ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *