زاد علی اصغری: از نظر بدنی دچار افت شدید شدم

زاد علی اصغری: از نظر بدنی دچار افت شدید شدم

عضو تیم ملی فوتبال پنج نفره پس از حضور در اردوی شیراز، گفت: ۲ سال دوری از تمرینات سبب شده تا از نظر آمادگی بدنی دچار افت شدید شوم.

بهزاد زاد علی اصغری در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: بعد از ۲ سال تعطیلی اردوها که دوباره تمرینات خود را در شیراز آغاز کردیم، به دلیل فاصله ایجاد شده از نظر آمادگی بدنی و فنی دچار افت زیادی شدم.

وی گفت: هرچند در طی این مدت برای حفظ آمادگی بدنی خود از تمرینات انفرادی غافل نشدم اما فوتبال چون یک رشته تیمی است باید گروهی تمرین کنیم تا به آمادگی مطلوب برسیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال پنج نفره پیرامون این پرسش که آیا با این وضعیت فکر می کنید در برابر روسیه بتوانید رقابت خوبی را به نمایش بگذارید، تصریح کرد: برای رقابت برابر روسیه ۲ مرحله اردو پیش بینی شده که تصور می کنم تا اواخر اردیبهشت و قبل از دیدار با این تیم بتوانیم دوباره به شرایط ایده ال برسیم.

وی اضافه کرد: همان طور که فدراسیون جهانی تلاش می کند تا این رشته دوباره در سطح جهان فعالیت خود را آغاز کند، امیدوارم مسئولان نیز این موضوع را جدی بگیرند تا فوتبال پنج نفره همانند گذشته جایگاه خود را پیدا کند. 

زادعلی اصغری در پایان گفت: برگزاری ۲ دیدار دوستانه با تیم روسیه سبب می شود تا فعالیت این رشته که مدت ها به حال خود رها شده بود، از سر گرفته شود و خود را در شرایط بهتری برای مسابقات آینده به ویژه بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین آماده کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *