قدردانی فرمانده ناجا از مدافعان سلامت

فرمانده ناجا در پیامی فرا رسیدن هفته سلامت را تبریک گفت و از مدافعان سلامت قدردانی کرد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار حسین اشتری آمده است:‌« هفته سلامت فرصت مغتمی برای ارج نهادن به تلاش های بی شائبه و ارزنده بخش سلامت کشور است که این روزها با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و زحمات بی دریغ، از آن ها به عنوان “مدافعان سلامت” یاد می شود.

امروز تلاش های شبانه روزی، دلسوزانه و بی منت مدافعان سلامت با روحیه جهادی و انقلابی در راستای خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی تداعی جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

امید است با شعار جهانی “ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر” و با وجود تمامی امکانات و ظرفیت های موجود و همدلی و همراهی مردم شریف ایران اسلامی، بزودی شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کشور باشیم.ان شاالله …

اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش های بی دریغ خادمان بخش سلامت کشور، صبر، استقامت و سربلندی و توفیقات روزافزون را برای کلیه کادر درمان از خداوند متعال در ظل عنایات امام عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” خواستارم. برادران و خواهران شما در نیروی انتظامی به عنوان مدافعان امنیت همچنان همگام، همراه و پشتیبان جامعه پزشکی و پرستاران خواهند بود و در جهت سلامتی، سربلندی و عزت مردم شریف ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.» 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *