رفیعی: رژیم صهیونیستی خیال می‌کند با بمب اتم برای خود امنیت خریده است

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در واکنش به شلیک موشک سوری به سوی تأسیسات هسته‌ای دیمونا در مرکز فلسطین اشغالی گفت: رژیم صهیونیستی خیال می‌کند با بمب اتم برای خود امنیت خریده است. دوران بزن و دررو تمام شده است و چاقو دسته خودش را بریده است.

به گزارش سادس، سمیه رفیعی در حساب کاربری رسمی خود در توییتر نوشت:«به خیالشان فکر می‌کردند با بمب اتم برای خود امنیت می‌خرند و با گنبد آهنین آن را تضمین می‌کنند. ‏گنبد آهنین که هیچ، حالا از دیشب همان قدرت پوشالی‌شان تبدیل به بزرگترین نگرانی‌شان شده است. ‏آری! دوران بزن و دررو تمام شده است و چاقو دسته خودش را بریده است.»

به گزارش سادس، ساعات اولیه بامداد پنجشنبه، یک موشک که ظاهرا از سمت اراضی سوریه شلیک شده‌ بود بدون اینکه سامانه‌های دفاع هوایی اسراییل از جمله سامانه گنبد آهنین بتوانند آن را سرنگون کنند، در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای دیمونا در مرکز فلسطین اشغالی به زمین اصابت کرد.

چند ساعت بعد سخنگوی ارتش اسراییل مدعی شد یک موشک زمین به هوا از خاک سوریه به داخل اسرائیل شلیک شده و لحظاتی پس از آن ارتش رژیم صهیونیستی دست به حملاتی علیه برخی مواضع در جنوب دمشق زد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *